Deskundigheid
Veiligheid
Medewerkers

Nvt

Alles duidelijk en vriendelijk uitgelegd

Hilversum

Nee

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer (anoniem), Wat fijn dat u tevreden bent! Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review Wij zijn graag verder van dienst bij een... Beste meneer (anoniem), Wat fijn dat u tevreden bent! Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review Wij zijn graag verder van dienst bij een volgend bezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis

Yelda

Sparneplein

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw Yelda, hartelijk dank voor uw review en het telefonisch contact dat u met ons gehad heeft. Uw feedback is intern besproken voor algemene verbetering. Wij zijn u graag verder van dienst... Beste mevrouw Yelda, hartelijk dank voor uw review en het telefonisch contact dat u met ons gehad heeft. Uw feedback is intern besproken voor algemene verbetering. Wij zijn u graag verder van dienst bij een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

Rijschool Mercans.

Top Medewerker ! Heel vriendelijk, maakt altijd een gezellig praatje met ons en is erg geïnteresseerd.

Tilburg.

Geen.

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw Mercans, Wat fijn dat u tevreden bent! Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review Wij zijn graag verder van dienst bij een... Beste mevrouw Mercans, Wat fijn dat u tevreden bent! Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review Wij zijn graag verder van dienst bij een volgend bezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis

E.Donselaar

Heel prettig

Venlo

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw Donselaar, wat fijn dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft voor uw review. Wij helpen graag verder bij uw volgende bezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De... Beste mevrouw Donselaar, wat fijn dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft voor uw review. Wij helpen graag verder bij uw volgende bezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis

Henrietta

Slecht

Breda

Normaal heel vriendelijke medewerkers.

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw Dieleman, Hartelijk dank dat u de moeite genomen heeft voor een review. Na ons contact is uw situatie intern verder besproken. Onze welgemeende excuses als u dit op een andere wijze... Beste mevrouw Dieleman, Hartelijk dank dat u de moeite genomen heeft voor een review. Na ons contact is uw situatie intern verder besproken. Onze welgemeende excuses als u dit op een andere wijze ervaren heeft. In sommige situaties hebben onze medewerkers te wijzen op onze huisregels die in het kader van beveiliging bepaald zijn. Deze staan (deels) ook met pictogrammen bij de entree weergegeven. Dank voor uw begrip hierin. Wij zijn u graag verder van dienst bij een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

Setodeh

De beheerder is erg vriendelijk

Bussum

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste heer Setodeh, bedankt voor uw review. Wat fijn dat u tevreden bent! Wij zijn graag verder van dienst bij een volgend bezoek. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

Refiga Ozturk

Zeer vriendelijk en deskundige medewerker

Tilburg

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw Ozturk, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Met vriendelijke groet, Irene | De... Beste mevrouw Ozturk, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

Marina

Great service. Always polite and professional the lady at the Wassenaar point. Although there were a lot of people waiting one person managed to service everyone without big delays.

Op welke vestiging bent u geweest?

To open a new account for a new safw box

Maybe add one person

Reactie De Nederlandse Kluis:

Dear Marina, thank you very much for your nice review. We are happy to provide further assistance at the branch for your contract adjustments if necessary. Yours sincerely, Rutger | De Nederlandse... Dear Marina, thank you very much for your nice review. We are happy to provide further assistance at the branch for your contract adjustments if necessary. Yours sincerely, Rutger | De Nederlandse Kluis

Beverdijk

Eindhoven

Nvt

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer Beverdijk, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend... Beste meneer Beverdijk, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

S A Bokhary

Heel goed

Amsterdam

Niks

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer Bokhary, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend... Beste meneer Bokhary, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis