Rene

Helaas hebben wij vandaag op een cv ketel zitten wachten die niet is gekomen. Dit vanwege een slechte planning/prioriteiten vanuit De Eilanden. We hebben zelf na een uur moeten bellen waar ze bleven, want zelfs een belletje dat het vandaag niet ging lukken ging er niet van af. En dit allemaal terwijl de afspraak al bijna een maand gepland staat en wij hier vandaag een vrije dag voor hebben opgenomen. Tijdens het bellen tonen ze geen klantvriendelijkheid en bieden geen enkele compensatie. Erg teleurgesteld en ontevreden. Ze zijn ons als nieuwe klant hierdoor kwijtgeraakt. Wij zullen de Eilanden niet aanbevelen. Jammer.

Reactie De Eilanden Installatie Techniek:

Beste heer Knorr,
Bedankt voor uw Feedback.
Onze monteur die zou komen liep ontzettend uit op zijn eerste klus. Dit was helaas niet voorzien. De monteur heeft u hierover gebeld, en u was erg boos. We hebben u gevraagd, of de monteur de cv-ketel a.s. zaterdag bij u mocht komen plaatsen, maar u wilde de order liever annuleren. We doen ons uiterste best in deze enorm drukke tijden, waarbij er wel eens iets net anders loopt dan gepland. Onze excuses hiervoor.

Score voor De Eilanden Installatie Techniek: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: