1951 beoordelingen

Recovery resultaat

1951 Reviews

Charian Holding B.V.

Heel erg goed.

Heldere communicatie, en ik heb gekregen waar ik om heb gevraagd (namelijk volledig herstel van mijn telefoon)

N.v.t.

Beste klant,
Hartelijk dank voor deze mooie review. Goed om te horen dat je de communicatie op een prettige manier hebt ervaren en gekregen hebt waar je om hebt gevraagd, namelijk volledig herstel van je telefoon. En daar draait het toch uiteindelijk om.
Veel (kijk) plezier met alle achterhaalde bestanden!

Marcus Noordermeer

Snelle accurate oplossing is gegeven

Snelle reactie om het probleem op te lossen

Beste Marcus,
Dank voor deze hartverwarmende beoordeling. We doen voor iedereen onze uiterste best en het is ontzettend fijn om dan hiervoor deze terugkoppeling te krijgen.
Wij zijn blij dat...
Beste Marcus,
Wij zijn blij dat we ook jouw verloren bestanden succesvol hebben kunnen terughalen en wensen je veel plezier met je data!

Zabida

Goede ervaring

Doet wat het beloofd

Geen, misschien de prijs wat betaaldbaarder maken?

Beste Zabida,
Beste Zabida,
Dank voor het delen van je goede ervaring. Wij vinden dat jij als klant van Data Recovery Nederland moet kunnen rekenen op hoogstaande kwaliteit en betrouwbare service en daarvoor doen wij altijd onze uiterste best.
Dataverlies kan inderdaad een enorme kostenpost zijn. Zorg daarom vanaf nu voor een betrouwbare back up.
Voor nu een mooie dag en veel succes met je data!

IO - Visuele Communicatie BV

Zeer bekwame en hulpvaardige MENSEN

duidelijke communicatie, handig doorklikken. Mijn eigen probleem was niet aangegeven in standaard opties

weet niet of opportuun is aan te passen aan mijn vraag. meest voorkomende problemen stonden wel aangegeven...

Beste klant,
Dank voor deze mooie beoordeling. Hoewel het onmogelijk is om elk specifiek probleem op onze website kunnen vermelden, beschikken wij zeker wel over de juiste expertise om in de meeste gevallen, ongeacht welk probleem, de data te herstellen.
Wij zijn blij dat wij ook jou weer van je data hebben voorzien en wensen je veel succes met de herstelde bestanden!

Ben Duijvelshoff

Prima geregeld

Duidelijke communicatie

Controle check of code mail verzonden is

Beste Ben,
Dank je wel voor je fantastische beoordeling. We zijn blij dat je onze service en communicatie waardeert.
Ook dank voor je suggestie. We blijven ons inzetten om onze service...
Beste Ben,
Ook dank voor je suggestie. We blijven ons inzetten om onze service verder te verbeteren.
Geniet van je herstelde gegevens en veel plezier ermee!

III S Zeefdruk en displays bv

Zeer professioneel. Ze hebben mij goed geholpen met het probleem. Het is altijd erg pijnlijk als je data verliest maar dankzij hun specialisme is mij die pijn bespaart gebleven. Het redden van de... Zeer professioneel. Ze hebben mij goed geholpen met het probleem. Het is altijd erg pijnlijk als je data verliest maar dankzij hun specialisme is mij die pijn bespaart gebleven. Het redden van de data heeft wel een prijskaartje maar daarvoor moet je dan ook de afweging maken.

Behulpzaam, makkelijk te bereiken, snel te woord staan, snelle reactie op mail verkeer.

zie hierboven.

Beste klant,
Dank voor je sympathieke feedback. Wat mooi te lezen dat wij jou de pijn van dataverlies hebben kunnen besparen en dat je ons bestempelt als “professioneel”. Wij doen er dan ook alles aan om het best mogelijke resultaat te creëren. Bij Data Recovery Nederland ben je in goede handen.
Wij hopen dat jij weer als vanouds kunt genieten van je waardevolle bestanden!

Evert

Alles (40 jaar aan foto's) is terug gevonden ondanks dat er ineens iets mis met de schijf. Geweldige prestatie en het geld dubbel en dwars waard.

ze doen wat ze beloven

de wachttijd is iets langer dan wat er op de website staat en tussentijds informeren zou fijn zijn. maar een broedende eend moet je niet storen.

Beste Evert,
Beste Evert,
Wat ontzettend leuk om te vernemen dat 40 jaar aan foto's zijn teruggevonden. Bedankt voor het delen. Je hebt een goede keuze gemaakt om aan te kloppen bij Data Recovery Nederland. Alleen dan ben jij verzekerd van het best mogelijke resultaat.
Opgeslagen digitale gegevens zijn kwetsbaar en een ongeluk zit vaak in een klein hoekje. Maak daarom vanaf nu regelmatig een back up.
Veel succes met alle teruggewonnen data!

Babet Kokhuis

Heel prettig contact. Je wordt snel geholpen en krijgt verhelderende antwoorden op jou vragen.

Kort, maar krachtige info. Je verdwaalt niet in veel tekst en uitleg.

Nee, ik ben alleen maar heel tevreden en blij met de data die ik heb teulruggekregen.

Beste Babet,
Bedankt voor je “top”-beoordeling. Wat fijn dat je onze communicatie en uitleg zo positief ervaren hebt. Ook wij zijn blij en tevreden dat jij je data hebt teruggekregen.
Veel...
Beste Babet,
Veel succes met de hervonden data!

Frieda

Gewoon goed, ik was wel in verwarring gebracht door de prijsstelling en dan vervolgen te horen dat het ruim 1200 euro was. En ja dit stond duidelijk in de offerte maar heb ik gewoon overheen gelezen... Gewoon goed, ik was wel in verwarring gebracht door de prijsstelling en dan vervolgen te horen dat het ruim 1200 euro was. En ja dit stond duidelijk in de offerte maar heb ik gewoon overheen gelezen ik had immers de prijs op de website gezien. Maar als particulier kan ik deze kosten niet als kosten opvoeren. En dan is het herstellen van zo'n klein beetje data toch wel erg duur

goed op de hoogte houden; Recovery is prima en daar gaat het om; maar het duurde toch nog lang voor zo'n klein beetje data

NVT

Beste Frieda,
Beste Frieda,
Dank voor je review en de hoge beoordeling. De prijzen op onze website zijn “vanaf”-prijzen. Pas tijdens de diagnose kunnen wij de exacte prijs vaststellen. In jouw geval waren de recovery-kosten hoger gezien de schade aan je schijf. Deze kosten zijn niet gebaseerd op de hoeveelheid data maar op het werk wat ingezet moet worden om weer tot de data te komen (aanschaf onderdelen, manuren, inzet cleanroom etc.).
Gelukkig is ook deze recovery succesvol gebleken en wij wensen je dan ook veel succes met de teruggehaalde bestanden!

Mavfactor

Professionals, goed bereikbaar en doen precies wat ze zeggen.

Prettige contact, bereidheid om dingen toe te lichten

Beste klant,
Het geeft voldoening als we een klant tevreden hebben kunnen achterlaten. Wij zijn dankbaar voor deze positieve respons. Ook wij hebben de contactmomenten als zeer prettig ervaren.
Een fijne dag en veel plezier met de teruggevonden data!