1951 beoordelingen

Aanmeldingprocedure
Recovery resultaat

Frieda

Gewoon goed, ik was wel in verwarring gebracht door de prijsstelling en dan vervolgen te horen dat het ruim 1200 euro was. En ja dit stond duidelijk in de offerte maar heb ik gewoon overheen gelezen ik had immers de prijs op de website gezien. Maar als particulier kan ik deze kosten niet als kosten opvoeren. En dan is het herstellen van zo'n klein beetje data toch wel erg duur

goed op de hoogte houden; Recovery is prima en daar gaat het om; maar het duurde toch nog lang voor zo'n klein beetje data

NVT

Reactie Data Recovery Nederland:

Beste Frieda,
Dank voor je review en de hoge beoordeling. De prijzen op onze website zijn “vanaf”-prijzen. Pas tijdens de diagnose kunnen wij de exacte prijs vaststellen. In jouw geval waren de recovery-kosten hoger gezien de schade aan je schijf. Deze kosten zijn niet gebaseerd op de hoeveelheid data maar op het werk wat ingezet moet worden om weer tot de data te komen (aanschaf onderdelen, manuren, inzet cleanroom etc.).
Gelukkig is ook deze recovery succesvol gebleken en wij wensen je dan ook veel succes met de teruggehaalde bestanden!
Team DRN

Score voor Data Recovery Nederland: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja