Deskundigheid
Snelheid
Persoonlijk
Duidelijkheid

Goofster!

Goed, eerlijk ,snel ,duidelijk en.super vriendelijk.

Behandeld op een zeer helpende manier .

Algehele ervaring is prima. Het eerste bericht dat ik over deze zaak heb gemaild, is verbonden aan een dossiernummer. Later bleek dat het naar een andere jurist moest en is er een nieuw dossier... Algehele ervaring is prima. Het eerste bericht dat ik over deze zaak heb gemaild, is verbonden aan een dossiernummer. Later bleek dat het naar een andere jurist moest en is er een nieuw dossier aangemaakt. Het bericht dat is gestuurd had is niet meegegaan naar het nieuwe dossier. Ik vind dat dat beter kan. Hierdoor miste de jurist belangrijke informatie. Ik dacht er op dat moment niet zelf aan om dit aan haar te laten weten omdat ik in de veronderstelling verkeerde dat zij die mail ook wel in haar dossier had staan.

Ik heb goed ervaring

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, wat fijn om te vernemen dat jouw ervaring met ons goed is geweest.
Goedemiddag, wat fijn om te vernemen dat jouw ervaring met ons goed is geweest.
Dankjewel voor de aanbeveling en de mooie beoordeling. Ik waardeer het dat je even de moeite hebt gedaan om dit met ons te delen.
Petra
Het Webcareteam van DAS

Bovenstaande 5 sterren komen t.g.v. de jurist. De rest de aanvraag en de weg naar de jurist toe is onvoldoende

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, bedankt voor het delen van jouw feedback. Als ik je compliment mag delen met de jurist die jouw dossier behandeld heeft ontvang ik graag het dossiernummer via webcare@das.nl , dan... Goedemorgen, bedankt voor het delen van jouw feedback. Als ik je compliment mag delen met de jurist die jouw dossier behandeld heeft ontvang ik graag het dossiernummer via webcare@das.nl , dan zorgen wij dat het doorgegeven wordt aan de betreffende collega.
Irene
Het Webcareteam van DAS.

De zaak moet nog afgewikkeld worden

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, veel succes nog en dat de zaak maar snel afgewikkeld wordt. Alvast bedankt voor het delen van deze beoordeling!
Irene
Het Webcareteam van DAS

DAS is een superpower in rechtsbijstaan wat mij betreft. Ik kan niet me voorstellen hoe ik had beter kunnen hebben. Ik heb alle punten gewonnen. Onterecht gelegd boetes totaal verwijdered en... DAS is een superpower in rechtsbijstaan wat mij betreft. Ik kan niet me voorstellen hoe ik had beter kunnen hebben. Ik heb alle punten gewonnen. Onterecht gelegd boetes totaal verwijdered en compensatie gekregen voor alle omgemak. Beter kan niet. Mijn jurist was een held wat mij betreft.. Aan de ene kant zeer voorzichtig en professioneel - en aan de andere kan en warm, sympathiek en vriendelijk persoon.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, wat een mooie woorden en complimenten voor onze collega. Ik zou dit graag doorgeven aan de collega in het bijzonder. Als je dit leuk vindt dan ontvang ik graag je dossier nummer via:... Goedemiddag, wat een mooie woorden en complimenten voor onze collega. Ik zou dit graag doorgeven aan de collega in het bijzonder. Als je dit leuk vindt dan ontvang ik graag je dossier nummer via: webcare@das.nl onder vermelding van “compliment”. Hartelijk dank voor het delen hiervan en fijn dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening.
Linda

Hele fijne hulp gehad

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, wat een mooie beoordeling en score geef je ons. Fijn dat je zo tevreden bent over de hulp die je gehad hebt. Als ik dit mooie compliment door mag geven aan een collega in het bijzonder,... Goedemiddag, wat een mooie beoordeling en score geef je ons. Fijn dat je zo tevreden bent over de hulp die je gehad hebt. Als ik dit mooie compliment door mag geven aan een collega in het bijzonder, dan ontvang ik graag je dossiernummer via: webcare@das.nl onder vermelding van “compliment”. Hartelijk dank voor het delen van je positieve review.
Linda