Deskundigheid
Duidelijkheid

Heb 2 keer u hulp nodig gehad en ben beide heren goed en deskundig geholpen

Martijn

Goed en effectief geholpen

Gewoon uitstekend in al zijn aspecten

ben

Prettig en duidelijk en informatief

Zeer tevreden

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, een hoge score en zeer tevreden! Wat willen we nog meer? :) Bedankt voor het delen van je beoordeling.
Astrid

Tom

Zie vorige antwoord

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag Tom, dank je wel dat je de moeite hebt genomen om een review te plaatsen. Uit de cijfers die je aan ons geeft blijkt dat je niet tevreden bent over onze service.
Dat vinden wij...
Dat vinden wij jammer, graag komen we met je in gesprek hierover. Je kunt een e-mail sturen met je dossiernummer en telefoonnummer naar: klantenservice@das.nl o.v.v review.
Irene
Het Webcareteam van DAS

Prima tot nu toe,weinig ervaring mee maar gaan het zien als onze zaak verder gaat en ik vind dat je dzez vragen pas moet stellen als de zaak is afgerond.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, bedankt voor je feedback.
Dit stuur ik intern door ter verbetering van onze service.
Dankjewel voor de goede tussentijdse beoordeling.
Vriendelijke...
Goedemiddag, bedankt voor je feedback.
Dit stuur ik intern door ter verbetering van onze service.
Dankjewel voor de goede tussentijdse beoordeling.
Sacha
Het Webcareteam van DAS

Vriendelijke, begrijpbare hulp. Heel fijn. Bedankt hiervoor.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, wat een fantastische beoordeling!
Goedemiddag, wat een fantastische beoordeling!
Je woorden maken mij blij! Kan ik dit compliment nog aan de betreffende collega doorgeven? In dat geval ontvang ik graag je dossiernummer via: klantenservice@das.nl. Vermeld daarbij wel even dat het gaat om een "review".
Bedankt.
Sacha

Goede ervaring

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, bedankt voor het delen van je review en dat je onze dienstverlening als goed hebt ervaren.
Irene