Deskundigheid
Snelheid
8.2/10
Persoonlijk
Duidelijkheid

Blijf op persoonlijk en juridisch vlak mensen helpen met jullie deskundigheid…

Te snel geoordeeld, en uiteindelijk afgekocht waarbij ik denk dat dit niet nodig was geweest. Overigens was de laatste medewerker die dit (het afkopen) nog voor elkaar kreeg nog het beste bezig. De... Te snel geoordeeld, en uiteindelijk afgekocht waarbij ik denk dat dit niet nodig was geweest. Overigens was de laatste medewerker die dit (het afkopen) nog voor elkaar kreeg nog het beste bezig. De 1e twee wilden me zo afschepen.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over de aangeboden oplossing.
Toch bedankt dat je dit met ons hebt willen delen. Mocht je ons in de toekomst nogmaals nodig hebben dan hoop ik dat we je verwachting over onze service wel kunnen waarmaken.

Anonime graag

Echt shit

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening.
Toch bedankt voor het plaatsen van je review.

Bjorn

Vrij matig

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag Bjorn, vervelend dat onze dienstverlening niet aan je verwachtingen heeft voldaan.
Toch bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling met ons te delen.
Vriendelijke...
Toch bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling met ons te delen.

C j schram

Super snel
Direct
Beleeld
Behulpzaam

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, wat een mooie woorden! Een review waar we heel blij van worden.
Wat fijn dat je dit met ons wil delen, dank je wel daarvoor.
Petra
Het Webcareteam...
Goedemiddag, wat een mooie woorden! Een review waar we heel blij van worden.
Wat fijn dat je dit met ons wil delen, dank je wel daarvoor.
Petra
Het Webcareteam van DAS

Het was mijn eerste ervaring en hopelijk ook het laatste, heeft niets te maken met mijn zaak, maar meer vanwege het feit dat ik hoop geen schade meer te krijgen.
Mijn ervaring was in ieder...
Mijn ervaring was in ieder geval niet postief .

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, jammer om te zien dat je geen positieve ervaring had.
In ieder geval bedankt voor het delen.

Zeer slecht.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, jammer dat je onze dienstverlening 1 ster geeft. Toch bedankt voor de terugkoppeling.
Via de website kun je eventueel een klacht indienen. Dit kan via...
Via de website kun je eventueel een klacht indienen. Dit kan via https://www.das.nl/over-ons/klachtenregeling
Het Webcareteam van DAS

Ik vond t n beetje afwachtend en oppervlakkig

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, jammer dat dit jouw ervaring is. Hopelijk heb je de volgende keer een betere ervaring met ons.
Fijn dat je ons aanbeveelt.
Het Webcareteam...
Fijn dat je ons aanbeveelt.
Het Webcareteam van DAS

Doen weinig moeite. Collega had zelf een jurist ingeschakeld zonder rechtsbijstand en had een prima resultaat. Afstand werk ook niet

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, bedankt voor het delen van je review.
Jammer dat dit jouw ervaring is. Graag wijs ik je op onze klachtenregeling,
Dit kan via...
Goedemorgen, bedankt voor het delen van je review.
Jammer dat dit jouw ervaring is. Graag wijs ik je op onze klachtenregeling,
Dit kan via https://www.das.nl/over-ons/klachtenregeling
Het Webcareteam van DAS.

Duidelijk en betrouwbaar.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, hartelijk dank voor je mooie woorden waarmee je onze dienstverlening omschrijft.
Fijn dat je de tijd nam om dit met ons te delen.
Het...
Fijn dat je de tijd nam om dit met ons te delen.