Deskundigheid
Snelheid
8.2/10
Persoonlijk
Duidelijkheid

Ronduit slecht bedrijf ,,, en ik beveel dit bedrijf zeker niet aan.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, jammer om te zien dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Fijn dat je de moeite hebt genomen om dit met ons te delen.
Het staat je uiteraard vrij om hierover een klacht...
Het staat je uiteraard vrij om hierover een klacht in te dienen op onze website: www.das.nl/over-ons/kwaliteit -bij-das/klachtenregeling.
Sacha

Nik

Das verstrekt juridisch advies en bijstand, maar is bovenal een verzekeraar.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag Nik, dankjewel voor het delen van jouw review en feedback over onze dienstverlening. Mocht je hierover nog contact willen dan kun je bellen met de Klantenservice op telefoonnummer:... Goedemiddag Nik, dankjewel voor het delen van jouw review en feedback over onze dienstverlening. Mocht je hierover nog contact willen dan kun je bellen met de Klantenservice op telefoonnummer: 020-6517517.
Het Webcareteam van DAS

Krijg de indruk dat er enige luiheid te pas komt bij de medewerkers. zonder rechtszaak afkopen of afwimpelen van problemen.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, dankjewel voor het delen van jouw review en de feedback. Fijn dat je ons aanbeveelt en toch met een mooie 8 beoordeeld hebt.
Het Webcareteam van...

Zeer goede ervaring

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, zulke positieve ervaringen zijn elke keer weer fijn om te lezen! Goed om te zien dat je zo tevreden bent en dankjewel dat je even de moeite hebt genomen dit met ons te... Goedemorgen, zulke positieve ervaringen zijn elke keer weer fijn om te lezen! Goed om te zien dat je zo tevreden bent en dankjewel dat je even de moeite hebt genomen dit met ons te delen.

V. Keetlaer-Arends

Prima!

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, dankjewel voor het delen van jouw ervaring. Dat is een mooie dikke prima! Heel fijn dat je zo tevreden bent over jouw contact met DAS.
We staan een eventuele volgende keer ook weer...
We staan een eventuele volgende keer ook weer graag voor je klaar.

TOP

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, ik word blij van deze topreview😃. Wat fijn dat je zo tevreden bent en ons ook aanbeveelt.
Dankjewel voor de mooie maximale score.
Het...
Dankjewel voor de mooie maximale score.

Zeer deskundig

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, wat een fijn compliment en een prachtige score! Dankjewel dat je jouw positieve ervaring met DAS hebt willen delen via deze mooie review.
Mocht je ons nogmaals nodig hebben dan weet...
Mocht je ons nogmaals nodig hebben dan weet je ons te vinden.
Het Webcareteam van DAS

Vlotte afhandeling en goed advies gekregen waarmee ik resultaat heb kunnen halen

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, wat een mooi compliment is dat! Is er misschien een specifieke collega aan wie wij deze door kunnen geven? Je kan in dat geval je dossiernummer doorsturen naar webcare@das.nl o.v.v.... Goedemorgen, wat een mooi compliment is dat! Is er misschien een specifieke collega aan wie wij deze door kunnen geven? Je kan in dat geval je dossiernummer doorsturen naar webcare@das.nl o.v.v. Compliment en dan zorgen wij dat het op de juiste plek terechtkomt. Dankjewel voor je prachtige beoordeling en dat je even de moeite hebt genomen deze review te plaatsen.
Het Webcareteam van DAS

Ik was blij verrast dat er zo goed met ons is omgegaan, ook voor ons was dit nieuw (gelukkig) maar het gaf ons erg veel rust dat onze jurist ons zo goed uitlegde en o de hoogte hield van het hele... Ik was blij verrast dat er zo goed met ons is omgegaan, ook voor ons was dit nieuw (gelukkig) maar het gaf ons erg veel rust dat onze jurist ons zo goed uitlegde en o de hoogte hield van het hele proces

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, hartelijk dank voor de prachtige beoordeling. Jouw feedback moedigt ons aan om topkwaliteit te blijven leveren, fijn dat we je positief hebben kunnen verrassen. Kan ik deze mooie... Goedemorgen, hartelijk dank voor de prachtige beoordeling. Jouw feedback moedigt ons aan om topkwaliteit te blijven leveren, fijn dat we je positief hebben kunnen verrassen. Kan ik deze mooie woorden nog doorgeven aan een collega in het bijzonder? Stuur dan een mail met het dossiernummer naar webcare@das.nl o.v.v. Compliment.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, hartelijk dank voor de vijf sterren. Fijn dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening.