Deskundigheid
Snelheid
8.2/10
Persoonlijk
Duidelijkheid

Ik ben prima geholpen, en ben ook heel blij dat ik verzekerd ben bij DAS, en zal dit ook blijven, want je hebt altijd wel rechtshulp ergens voor nodig.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, bedankt voor je positieve feedback! Het is fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service.
Mocht je in de toekomst ons nodig hebben dan weet je ons te vinden. We helpen je graag verder.
Joke

R. Kortis-Backus

Zeer tevreden over DAS, kan ik iedereen aanbevelen.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, hartelijk dank voor de tien en je enthousiaste review.
Fijn dat je de moeite nam om dit met ons te delen.

Hans

Positief

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag Hans, bedankt voor de mooie score en de aanbeveling.
Allemaal tienen, top!

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, dank je wel voor je korte maar krachtige compliment. Het is altijd fijn om te horen dat klanten tevreden zijn met hun ervaring.
Het Webcareteam...

Tevreden

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, fijn dat je tevreden bent over onze service. Bedankt dat je dit met ons hebt willen delen.
Het Webcareteam van DAS

Zoals eerder gezegd: Accuraat, goede aansluiting op reeds gevoerde correspondentie met de gemeente door mij, de afspraken goed nagekomen, een prettige samenwerking tussen DAS en klant. Ook per... Zoals eerder gezegd: Accuraat, goede aansluiting op reeds gevoerde correspondentie met de gemeente door mij, de afspraken goed nagekomen, een prettige samenwerking tussen DAS en klant. Ook per telefoon een helder verhaal, voorzien van opties en adviezen.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, hartelijk dank voor je mooie review. We zijn blij te horen dat de afspraken naar tevredenheid zijn nagekomen en dat je de samenwerking met DAS als prettig hebt ervaren. Als je wilt dat... Goedemorgen, hartelijk dank voor je mooie review. We zijn blij te horen dat de afspraken naar tevredenheid zijn nagekomen en dat je de samenwerking met DAS als prettig hebt ervaren. Als je wilt dat wij dit doorgeven aan de betreffende behandelaar dan kun je een e-mail met je dossiernummer sturen naar webcare@das.nl.
Het Webcareteam van DAS

Mijn zak is opgelost ik ben goed geholpen.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, fijn om te lezen dat we je goed hebben kunnen helpen om tot een oplossing te komen.
Leuk dat je dit aan ons laat weten!
Het Webcareteam van...
Leuk dat je dit aan ons laat weten!
Het Webcareteam van DAS

Vriendelijke en erg kundige medewerkers, trage en stroperige bereikbaarheid en interne informatie-uitwisseling erg omslachtig

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, dank je wel voor je feedback en je aanbeveling.
Fijn om te zien dat je een 8 geeft voor onze dienstverlening.
Astrid

N.K.Aslan

Zeer positief realistisch meedenkend en oplossingsgericht

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, fijn om te zien dat je onze aanpak waardeert. Ons doel is om altijd met onze klanten mee te denken en de beste oplossing te bieden.
Dank je wel voor het compliment.
Vriendelijke...
Dank je wel voor het compliment.

Ontevreden

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, bedankt voor de review, spijtig om te zien dat je niet tevreden bent. Indien je het op prijs stelt dat de behandelaar van het dossier hierover nog contact met jou opneemt dan kun je een... Goedemorgen, bedankt voor de review, spijtig om te zien dat je niet tevreden bent. Indien je het op prijs stelt dat de behandelaar van het dossier hierover nog contact met jou opneemt dan kun je een mail sturen met het dossiernummer naar webcare@das.nl.