Deskundigheid
Snelheid
Persoonlijk
Duidelijkheid

Prettig contact, snel duidelijkheid. Prima zo!

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, wat een mooie woorden en beoordeling! Daar doen wij het voor!
Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de hulp die je van DAS gekregen hebt.
Dank je wel voor het delen...
Goedemorgen, wat een mooie woorden en beoordeling! Daar doen wij het voor!

X

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, dank je wel voor deze mooie beoordeling en dat je DAS aanbeveelt.
Het Webcareteam van DAS

Ik heb in 2014 hulp gehad dat was de eerste keer erfrecht. Het was jammer dat mijn advocaat het verkeerd had beoordeeld ik moest 20.000 € schikken.
Maar toch was ik erg blij met de Das ik had...
Maar toch was ik erg blij met de Das ik had het echt niet gered zonder jullie. Hartelijk dank

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, jammer dat er in deze kwestie geen positief resultaat voor je behaald is.
Maar wat fijn dat je toch zo tevreden bent over de hulp die je van DAS hebt gehad.
Dank je wel voor...
Dank je wel voor het delen van deze review!

anoniem

Zeer tevreden

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, wat fijn dat je zo tevreden bent over de hulp van DAS en dat je ons aanbeveelt.
Het...
Het Webcareteam van DAS

Top behandeling interventie niet nodig

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, dank je wel voor je mooie review! En de vijf sterren. Hier doen we het voor!

C Janssen

Duidelijk advies en je kunt altijd bellen als je er zelf niet uitkomt

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, en zo is het maar net. We staan je graag te woord. Dank je wel voor je review en de mooie score.
Het Webcareteam van DAS.

Simon Bijlsma

Zeer goed

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag Simon, dank je wel voor je review en je vijf sterren. We zijn hier blij mee!
Het Webcareteam van DAS.

Ik ben zeer tevreden over de hulp van DAS.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, dank je wel voor je positieve review! En natuurlijk je 5 sterrren. Fijn om te lezen dat je tevreden bent.
Als er iemand in het bijzonder is aan wie ik het compliment kan doorgeven?...
Het Webcareteam van DAS

De afhandeling ging vlot en men was zeer behulpzaam.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, ik word blij van je review. Dank je wel voor je mooie woorden. Als er iemand in het bijzonder is aan wie ik het compliment kan doorgeven? Stuur dan een e-mail met je dossiernummer naar... Goedemiddag, ik word blij van je review. Dank je wel voor je mooie woorden. Als er iemand in het bijzonder is aan wie ik het compliment kan doorgeven? Stuur dan een e-mail met je dossiernummer naar klantenservice@das.nl o.v.v. review.

van Hoorn

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, fijn om te lezen dat je prima bent geholpen. Dank je wel voor je review.
Hanneke