Deskundigheid

Prettig duidelijk gesprek

Erik Post van der Linde

Kan een stuk beter

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen Erik, bedankt voor je beoordeling. Jammer dat je niet helemaal te spreken bent over onze dienstverlening. Omdat wij graag willen weten wat wij zouden kunnen verbeteren, willen wij graag... Goedemorgen Erik, bedankt voor je beoordeling. Jammer dat je niet helemaal te spreken bent over onze dienstverlening. Omdat wij graag willen weten wat wij zouden kunnen verbeteren, willen wij graag hierover met je in gesprek. Als jij dit ook wilt kun je mailen naar klantenservice@das.nl o.v.v. Feedback Company review. Vermeld hierbij je telefoonnummer en dossiernummer. Wij nemen dan contact met je op.
Vriendelijke groeten,
Bianca
Het Webcareteam van DAS

Heb advies gevraagd en gekregen en opgevolgd met als resultaat een passende oplossing voor mijn probleem

Jolanda

Super geregeld

Zie vorige commentaren

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, bedankt voor je review. Graag zouden we met je in gesprek willen gaan. Je kunt hiervoor je telefoon- en dossiernummer via de e-mail sturen naar: klantenservice@das.nl. Geef daarbij aan... Goedemorgen, bedankt voor je review. Graag zouden we met je in gesprek willen gaan. Je kunt hiervoor je telefoon- en dossiernummer via de e-mail sturen naar: klantenservice@das.nl. Geef daarbij aan dat je mailt naar aanleiding van je Feedback Company Review.
Vriendelijke groeten,
Joke

Voelde me gehoord

Gertjan

Wat mij betreft is er nog wel e.e.a. te verbeteren. Ik twijfel wat de meerwaarde is van een rechtsbijstandverzekering op de wijze hoe er gewerkt wordt.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen Gertjan, ik zie net jouw beoordeling. Je geeft aan dat je niet tevreden bent over de hulp die je van ons hebt gekregen.
We willen graag met je in gesprek hierover, omdat we van je...
We willen graag met je in gesprek hierover, omdat we van je zouden willen weten hoe we onze dienstverlening kunnen verbeteren.
Kan je jouw dossier- en telefoonnummer via klantenservice@das.nl doorgeven, dan bellen we je. Wil je in het onderwerp 'review' vermelden?
Met vriendelijke groeten,
Joke

A.H. de Jong

Mijn ervaring met DAS was zeer positief, gezien een zeer bevredigende oplossing van mijn juridisch probleem

Fijne mensen om mee te werken, dit betreffende dossier is door 3 juristen apart behandeld dat vind ik iets minder prettig maar ik heb er begrip voor.