11917 beoordelingen

11917 Reviews

Gert

Prima geholpen

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen Gert, hartelijk dank voor het delen van je mooie review. Fijn dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening. Mocht je ons nog eens nodig hebben, dan staan wij graag weer voor je... Goedemorgen Gert, hartelijk dank voor het delen van je mooie review. Fijn dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening. Mocht je ons nog eens nodig hebben, dan staan wij graag weer voor je klaar.
Linda

Prima. Uitstekend.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, wat een top cijfers heb je ons gegeven! Erg fijn om te lezen dat je onze service als uitstekend hebt beoordeeld. Daar zijn wij blij mee!
Hartelijk dank voor het delen van je...
Hartelijk dank voor het delen van je review.
Astrid

Slecht en nutteloos

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Fijn dat je de moeite hebt genomen om dit met ons te delen. Het staat je uiteraard vrij om hierover een klacht... Goedemiddag, vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Fijn dat je de moeite hebt genomen om dit met ons te delen. Het staat je uiteraard vrij om hierover een klacht in te dienen op onze website: www.das.nl/over-ons/kwaliteit-bij-das/klachtenregeling
Het Webcareteam van DAS

Goed maar dus teveel gericht op kosten/baten

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, bedankt voor je feedback en het delen hiervan.
Irene
Het Webareteam van DAS

Zeer goed, snel en vriendelijjk geholpen. Niets op aan te merken

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, dank je wel voor deze mooie 5 sterren beoordeling. Hier zijn we erg blij mee! Fijn om te lezen dat je onze service als zeer goed hebt beoordeeld.
Irene...
Irene
Het Webcareteam van DAS.

Prima werk geleverd

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, hartelijk dank voor je prima beoordeling. Daar worden wij blij van. Fijn dat je goed geholpen bent.
Het Webcareteam van DAS

Mijn grootste probleem is dat het te lang duurt voordat het is afgerond.
De zaak was duidelijk en met een bekentenis op papier vandaar.
Het was terwijl het een voorjaarsvakantie was en...
Mijn grootste probleem is dat het te lang duurt voordat het is afgerond.
De zaak was duidelijk en met een bekentenis op papier vandaar.
Het was terwijl het een voorjaarsvakantie was en dus de zaak bleef liggen.
Dat vind ik niet kunnen, daar zou een collega mee verder moeten gaan.
Ieder zijn vakantie natuurlijk, daar heeft een ieder recht op.
Het kost nu weken voor de afhandeling en ook nog eens maanden om het te herstellen.
Vaste opmerking en misschien terecht geen personeel en het is druk. (Dooddoener)
Maar buiten de lange tijden heeft DAS mij wel goed geholpen.

Menno

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, dank je wel voor je feedback. Hier zijn we erg blij mee ter verbetering van onze service.
Ondanks dat de toedracht van de zaak duidelijk is zijn we bij verkeersschades afhankelijk van de wederpartij.
Hierdoor kan het langer duren voor een zaak is afgerond.
Goed om te lezen dat je verder tevreden bent over onze hulp.
Joke

Maarten

Zeer goed geholpen en zeker een pluim voor de goede communicatie daar het ook een grensoverschrijdend (buiten NL) juridische zaak was.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag Maarten, dank je wel voor je mooie woorden en het bijpassende cijfer. Super dat je zo goed te spreken bent over onze hulp. Als je wilt dat wij dit delen met de betreffende behandelaar... Goedemiddag Maarten, dank je wel voor je mooie woorden en het bijpassende cijfer. Super dat je zo goed te spreken bent over onze hulp. Als je wilt dat wij dit delen met de betreffende behandelaar dan kun je je dossiernummer mailen naar webcare@das.nl.

Herman de Jong

Ik kreeg het juiste advies en kreeg voldoende ruimte en tijd er werd gelijk een oplossing gegeven

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, mooi dat wij je zo doeltreffend hebben kunnen helpen. Bedankt voor je review.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, goed om te lezen dat je tevreden bent over onze service.
Hartelijk dank voor je aanbeveling en fijn dat je je review met ons hebt willen delen.
Vriendelijke...
Goedemorgen, goed om te lezen dat je tevreden bent over onze service.
Astrid