Deskundigheid
Snelheid
8.2/10
Persoonlijk
Duidelijkheid

Prettig en een goede deskundige ondersteuning

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, bedankt voor de 5-sterren beoordeling, fijn dat we je met onze deskundige hulp goed hebben kunnen ondersteunen.
Fijn dat je ons aanbeveelt.
Vriendelijke...
Fijn dat je ons aanbeveelt.
Het Webcareteam van DAS

Een grote organisatie als das had ik meer verwacht.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, bedankt voor de review. Het spijt me om te lezen dat je teleurgesteld bent in onze service.
Het is altijd mogelijk om een klacht in te dienen via onze website:...
Het is altijd mogelijk om een klacht in te dienen via onze website: www.das.nl/over-ons/kwaliteit-bij-das/klachtenregeling

Paul giezen

Voelde me meteen stuk rustiger nadat ik net Das gesproken had, heb er vertrouwen in

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag Paul, fijn dat het gesprek alleen al een kalmerende werking heeft gehad.
Mocht je ons weer nodig hebben, neem dan contact met ons op.
Hartelijk dank voor de dikke tien en het...
Mocht je ons weer nodig hebben, neem dan contact met ons op.
Hartelijk dank voor de dikke tien en het vertrouwen in ons.
Het Webcareteam van DAS

Toen mijn zaak eenmaal was toegekend aan een jurist werd ik steeds snel geholpen. Alles werd duidelijk uitgelegd en overlegd.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, dank je wel voor het delen van jouw ervaring. Heldere uitleg en goed overleg is inderdaad erg belangrijk.
Mogen we dit mooie compliment doorgeven aan de behandelaar? Stuur dan een...
Mogen we dit mooie compliment doorgeven aan de behandelaar? Stuur dan een mail met het dossiernummer naar webcare@das.nl.

Johan Lapidaire

Stelde 3 vragen maar kreeg aanvankelijk antwoord op een. Kwam alsnog goed.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag John, we streven ernaar om altijd volledige informatie te verstrekken, het spijt me om te lezen dat je niet direct alle antwoorden hebt ontvangen.
Gelukkig is het uiteindelijk goed...
Gelukkig is het uiteindelijk goed gekomen, we nemen je feedback mee ter verbetering van onze dienstverlening.

Hsr

Snelle en deskundige hulp

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Ik ben blij om te zien dat je tevreden bent met de snelle en deskundige hulp die je hebt ontvangen.
Ik zie dat je ons ook aanbeveelt, dat...
Ik zie dat je ons ook aanbeveelt, dat waarderen wij enorm!

Uitstekend, duidelijk en eerlijk

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, hartelijk dank voor de mooie en enthousiaste woorden.
Wij zien dit als een mooi compliment en worden hier blij van.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, dank voor de positieve beoordeling.
Ik ben blij dat je goed bent geholpen en tevreden bent over onze dienstverlening.

Heel goed

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, bedankt voor de tienen.
Top om te zien dat je onze dienstverlening zo waardeert.

Eline

Direct geholpen en Kelvin dacht heel goed mee.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen Eline, fijn dat er zo goed werd meegedacht. Dat is belangrijk om aan de wensen te voldoen.
Hartelijk dank voor de tien, top!
Mocht je ons weer nodig hebben dan weet je ons te...
Hartelijk dank voor de tien, top!
Mocht je ons weer nodig hebben dan weet je ons te vinden.