Deskundigheid
Snelheid
8.2/10
Persoonlijk
Duidelijkheid

Dure lege woorden gebruiken om geleerd over te komen.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening.
Toch fijn dat je jouw ervaring met ons hebt willen delen. Je mening is belangrijk voor ons.
Vriendelijke...
Joke

Positief

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, een tien als eindscore. Beter kunnen we niet wensen.
Hartelijk dank voor het delen van je positieve ervaring.
Het Webcareteam van DAS

Duidelijke uitleg en hulp.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, hartelijk dank voor het delen van je review.
Duidelijkheid staat bij ons voorop.
Mocht je ons weer nodig hebben dan staan we graag weer voor je klaar.
Vriendelijke...
Goedemiddag, hartelijk dank voor het delen van je review.
Duidelijkheid staat bij ons voorop.
Mocht je ons weer nodig hebben dan staan we graag weer voor je klaar.

Frank

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag Frank, goed om te zien dat je zo tevreden bent en ons een tien geeft. Top!
Hartelijk dank hiervoor.

T. Van Vliet

Goed tot uitstekend!

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, dank je voor de mooie acht.
Fijn om te zien dat je zo tevreden bent.
Het Webcareteam van DAS

Ervaing is zeer positief en zal als het nodig mocht zijn u zeker weer inschakelen.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, goed om te zien dat jouw ervaring zo positief is en je zo tevreden bent over de hulp die je hebt gekregen😃
Als ik jouw compliment aan de behandelaar mag doorgeven kan je een mail...
Als ik jouw compliment aan de behandelaar mag doorgeven kan je een mail met je dossiernummer sturen naar webcare@das.nl o.v.v. Compliment, dan zorgen wij dat het bij de juiste collega terechtkomt.
Bedankt voor het delen van jouw mooie review!
Het Webcareteam van DAS

Ik heb alles wat ik had n

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, wat een mooie maximale beoordeling heb je ons gegeven! Dankjewel hiervoor en ook voor de aanbeveling. Fijn dat je zo tevreden bent.
Het...

R. van den Berg

Zie vorige opmerkingen

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, goed dat je de tijd hebt genomen om deze review met ons te delen. Hartelijk dank hiervoor en fijn dat je ons aanbeveelt.

CvB

Zeer matig

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, fijn dat je de tijd hebt genomen om deze review met ons te delen. Jammer dat je niet tevreden bent over het contact met ons. Mocht je ons nog eens nodig hebben dan staan wij graag weer... Goedemiddag, fijn dat je de tijd hebt genomen om deze review met ons te delen. Jammer dat je niet tevreden bent over het contact met ons. Mocht je ons nog eens nodig hebben dan staan wij graag weer voor je klaar en dan hoop ik dat wij wel aan je verwachting kunnen voldoen.
Het Webcarerteqm van DAS

Ze hebben on s goed geholpen

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, fijn dat wij je goed hebben kunnen helpen. Hartelijk dank voor het delen van je positieve review.