Deskundigheid
Snelheid
Persoonlijk
Duidelijkheid

Zeer tevreden door de inzet en duidelijke communicatie van de jurist, ben haar dankbaar.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, dat is een mooi compliment, daar doen we het voor. Dank je wel voor het plaatsen van deze prachtige review. Als er iemand in het bijzonder is aan wie ik jouw compliment kan doorgeven,... Goedemiddag, dat is een mooi compliment, daar doen we het voor. Dank je wel voor het plaatsen van deze prachtige review. Als er iemand in het bijzonder is aan wie ik jouw compliment kan doorgeven, dan hoor ik dat graag via klantenservice@das.nl. Vermeld daarbij je dossiernummer en dat je mailt naar aanleiding van je Feedback Company review.
Antoinette
Het Webcareteam van DAS

Prima; echte probleem waarvoor ik contact opnam moet nog opgelost worden; tot hier voldoende advies om verder mee te werken.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, goed om te lezen dat je voor nu voldoende advies hebt gekregen om verder mee te werken. Bedankt dat je de moeite hebt genomen om alvast een review te plaatsen.
Vriendelijke...

Theo

Zeer goede afhandeling van het probleem. Uitstekend geholpen!

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag Theo, bedankt voor je review. Wat fijn dat je uitstekend geholpen bent en dat het probleem zeer goed voor je is afgehandeld. Als je wilt dat ik je compliment doorgeef aan de behandelaar... Goedemiddag Theo, bedankt voor je review. Wat fijn dat je uitstekend geholpen bent en dat het probleem zeer goed voor je is afgehandeld. Als je wilt dat ik je compliment doorgeef aan de behandelaar dan kun je je dossiernummer mailen naar klantenservice@das.nl. Vermeld hierbij dat je reageert n.a.v. je Feedback Company review.

Thomas Kroes

Hele fijne ervaring

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag Thomas, mooi dat je zo’n fijne ervaring met DAS hebt. Dank je wel voor het delen.

Jan Spa

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag Jan, wat een top beoordeling. Hartelijk dank hiervoor.

Kundig

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, dankjewel voor je mooie compliment en dat je even de tijd hebt genomen je review te plaatsen.
Fijn dat je zo deskundig bent geholpen en tevreden bent over onze...
Fijn dat je zo deskundig bent geholpen en tevreden bent over onze dienstverlening.

Zie mijn eerdere antwoord

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, met een 6 als beoordeling scoren we weliswaar voldoende maar wellicht zijn er dan ook momenten geweest waarop je vond dat onze dienstverlening wat beter had gekund.
Als er nog...
Als er nog punten zijn die je zou willen bespreken dan kun je je dossier-en telefoonnummer sturen naar klantenservice@das.nl , wij nemen dan contact met je op.

Tessa Croes

Fantastisch service

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag Tessa, dank je wel voor je mooie compliment. Super dat je zo tevreden bent over onze service.
Het Webcareteam van DAS

Ik werd netjes te woord gestaan en duidelijk uitgelegd wat de eventuele vervolgstappen zouden zijn.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, ik word blij van je mooie woorden. Een duidelijke uitleg en netjes te woord gestaan zijn is heel belangrijk als je onze hulp nodig hebt!
Dankjewel voor het plaatsen van je review en...
Dankjewel voor het plaatsen van je review en je aanbeveling.
Petra,
Het Webcareteam van DAS

Nogmaals, ik ben op een zeer professionele en vriendelijke manier geholpen. Er werd ook voor 100% meegedacht.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, wow wat een prachtige complimenten geef je ons. Professioneel, vriendelijk en meedenkend, daar doen we het voor!
Dankjewel voor je mooie beoordeling en dat je ook even de moeite...
Dankjewel voor je mooie beoordeling en dat je ook even de moeite hebt genomen om deze review te plaatsen.