Deskundigheid
Persoonlijk
Duidelijkheid

Doen wat ze beloven.

Effectief en Efficient.

Ondanks dat het lang duurde voordat ik ze aan de lijn had,was de deskundigheid en advies die we kregen prima.Hier kunnen we wat mee.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, hartelijk dank voor het delen van je review. Het is inderdaad drukker dan normaal, vandaar de wachtrijen. Gelukkig hebben we je verder goed kunnen helpen.
Vriendelijke...
Irene
Het Webcareteam van DAS

Prima geholpen en passende oplossing, ben nu zelf bezig met de tegenpartij voor de restschade

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, fijn dat je zo tevreden bent en dat laat zien met een mooie beoordeling en score. Hartelijk dank voor het delen hiervan.
Het Webcareteam van DAS

Ze stond altijd voor me klaar als ik hulp nodig had

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, bedankt voor het delen van je positieve review. Mocht je ons nog eens nodig hebben dan staan wij graag weer voor je klaar.

Geweldig

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, wat een geweldige review en score geef je ons. Hier worden wij blij van. Als ik dit compliment door mag geven aan een collega in het bijzonder, dan ontvang ik graag je dossiernummer... Goedemiddag, wat een geweldige review en score geef je ons. Hier worden wij blij van. Als ik dit compliment door mag geven aan een collega in het bijzonder, dan ontvang ik graag je dossiernummer via: webcare@das.nl onder vermelding van “compliment”.

H.G. van den Herik

Tot nu goede ervaring al is de procedure net gestart. Nog niet bekend hoe de verdere afhandeling verloopt.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, fijn dat je tot nu tevreden bent over onze dienstverlening. Succes met het verdere verloop van de zaak. Alvast bedankt voor het delen van deze review.
Vriendelijke...
Het Webcareteam van DAS

Mijn algehele ervaring is zeer positief.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, fijn dat we hier te maken hebben met een tevreden klant. Hartelijk dank voor het delen van je positieve beoordeling en mooie score.
Het...

Fijn

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, dank je wel voor je korte en bondige review en de mooie 10. Super dat je tevreden bent over onze dienstverlening.
Irene