Deskundigheid
8.2/10
Persoonlijk
Duidelijkheid

Freddie

Vriendelijk, snel met handelen, deskundig,

Zeer goed heholpen.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, wat fijn dat je zo tevreden bent over de hulp die je hebt gekregen.
Ik ben heel blij met je prachtige 5 sterren beoordeling en de aanbeveling, dankjewel hiervoor.
Vriendelijke...
Petra
Het Webcareteam van DAS

Snel, accuraat, professioneel en duidelijk.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, wat een mooie complimenten! Heel fijn om te zien dat je zo tevreden bent😃
Als ik de complimenten mag delen met de behandelaar die jou heeft bijgestaan dan ontvang ik graag je dossiernummer via webcare@das.nl o.v.v. Compliment.
Dankjewel dat je dit hebt willen delen met ons.
Petra

Zeer tevreden

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, ik ben blij dat je zeer tevreden bent. Dank je wel voor het delen.
Bianca
Het Webcareteam van DAS

Snelle en correct handeling met een goed advies en goede uitleg van wat wel en niet kan binnen mijn zaak.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, fijn dat je blij bent met onze manier van communiceren. Dat is belangrijk. Hartelijk dank voor het delen van je review en dat je ons aanbeveelt.
Irene...
Het Webcareteam van DAS.

In één woord PRIMA!

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, dank je wel voor deze mooie beoordeling. Je geeft ons een prachtige 10 voor onze service. Hier zijn we erg blij mee 😊 Fijn dat we je goed hebben kunnen helpen.
Vriendelijke...

vaerwel

Tevreden

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze dienstverlening.
Het Webcareteam van DAS

Ik ben opgelucht dat de zorg van mijn schouders is genomen en mijn hoofd niet meer tolt.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, mooi om te horen dat wij je hebben kunnen ontzorgen, daar staan wij voor. Bedankt dat je dit met ons deelt.
Bianca

Zeer tevreden klant

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, je geeft ons een prima score. Goed om te lezen dat je zeer tevreden bent en ons ook aanbeveelt. Dank je wel!