Deskundigheid
8.2/10
Persoonlijk
Duidelijkheid

H. J.

Is pas een advies. Moet nog afwachten hoe alles verder verloopt.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, goed dat je zo tevreden bent over het advies, dat je hebt gekregen. Mocht je ons in de toekomst weer nodig hebben, dan kun je op ons rekenen.
Dank voor het delen van je review en...
Dank voor het delen van je review en voor je aanbeveling!

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, dank je wel dat je de moeite hebt genomen jouw ervaring met ons te delen en voor de aanbeveling.
Fijn om te lezen dat je goed geholpen bent.
Vriendelijke...
Fijn om te lezen dat je goed geholpen bent.

Peter

Betrokken en deskundige medewerker gesproken die mij kon geruststellen dat mijn probleem opgelost kan worden

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen Peter, wat fijn dat jouw probleem kan worden opgelost en dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening! Bedankt voor het delen van je beoordeling en de aanbeveling.
Vriendelijke...
Het Webcareteam van DAS

Slecht behandeld niet bereikbaar erg traag

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, vervelend dat je niet tevreden bent over het contact met ons. Bedankt voor het delen van je feedback.
Het staat je vrij om een klacht hierover in te dienen via:...
Het staat je vrij om een klacht hierover in te dienen via: https://www.das.nl/over-ons/klachtenregeling

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, bedankt voor de positieve beoordeling en het delen hiervan.
Het Webcareteam van DAS

Normaliter ben ik goed geholpen door DAS, afhankelijk van de medewerker maar deze keer moest ik continu aan de gang blijven om te vragen continu de stand van zakken... bloedirritant! en alsnog was... Normaliter ben ik goed geholpen door DAS, afhankelijk van de medewerker maar deze keer moest ik continu aan de gang blijven om te vragen continu de stand van zakken... bloedirritant! en alsnog was er geen duidelijk antwoord van de datum precies wanneer het geld in mijn rekening kon verwachten!

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, wat vervelend dat de behandeling van het dossier niet aan je verwachting heeft voldaan.
Toch bedankt voor het delen van de review en jouw feedback.
Vriendelijke groeten,...
Toch bedankt voor het delen van de review en jouw feedback.

MHJ Janssen

Eigenlijk na zolang klant te zijn helemaal niet zo tevreden. Nu we er echt gebruik van moeten maken.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, wat vervelend dat wij je niet naar verwachting hebben kunnen helpen. Het staat je uiteraard vrij een klacht in te dienen via onze website.... Goedemiddag, wat vervelend dat wij je niet naar verwachting hebben kunnen helpen. Het staat je uiteraard vrij een klacht in te dienen via onze website. https://www.das.nl/over-ons/klachtenregeling.
Vriendelijke groet,

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze dienstverlening. Hartelijk dank dat je dit met ons gedeeld hebt.

Uitstekend

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, dank voor de prachtige tien en de topbeoordeling!
Fijn dat je dit met ons deelt.

Alles naar tevredenheid

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, wat fijn om te zien dat je zo tevreden bent over jouw contact met ons!
Ik ben blij dat je zo goed geholpen bent en wil je bedanken voor het delen van je review en de aanbeveling!...