Deskundigheid
Persoonlijk
Duidelijkheid

Zeer positief

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, wat fijn dat je onze dienstverlenig als zeer positief heeft ervaren.
Hartelijk dank voor het delen van deze mooie review en de aanbeveling.
Vriendelijke...
Hartelijk dank voor het delen van deze mooie review en de aanbeveling.
Brenda
Het Webcareteam van DAS

Snelle en deskundige respons op de aangedragen case

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, wat goed dat je snel en deskundig advies hebt gekregen over je zaak. Dank voor het delen van deze mooie beoordeling en je aanbeveling.
Het...

Zeer prettig

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, wat fijn dat je onze dienstverlening als zeer prettig hebt ervaren.
We waarderen het dat je dit met ons hebt willen delen.
Hartelijk dank hiervoor.
Vriendelijke...
We waarderen het dat je dit met ons hebt willen delen.
Hartelijk dank hiervoor.
Vriendelijke groet,
Brenda

Zeer tevreden

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, hartelijk dank voor deze mooie review! Ik ben blij dat je zo tevreden bent over de behandelaar van jouw dossier. Als ik dit compliment mag delen met de betreffende collega, dan kan je... Goedemorgen, hartelijk dank voor deze mooie review! Ik ben blij dat je zo tevreden bent over de behandelaar van jouw dossier. Als ik dit compliment mag delen met de betreffende collega, dan kan je je dossiernummer e-mailen naar webcare@das.nl o.v.v. Compliment.

Zeer tevreden,goed gevoel

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, dankjewel voor deze prachtige review! Ik ben blij dat je zo tevreden bent over de behandelaar van jouw dossier. Als ik dit compliment mag delen met de betreffende collega, dan kan je je... Goedemorgen, dankjewel voor deze prachtige review! Ik ben blij dat je zo tevreden bent over de behandelaar van jouw dossier. Als ik dit compliment mag delen met de betreffende collega, dan kan je je dossiernummer e-mailen naar webcare@das.nl o.v.v. Compliment.

Snelle en goede ondersteuning

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, hartelijk dank voor de 10-punten beoordeling en jouw positieve woorden over onze serviceverlening!
Het Webcareteam van DAS

Het was een geweldige ervaring! Ik kreeg een advies en ook een vervolgbrief met aanbevelingen wat ik moest doen en lezen. De service was geweldig!

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, goed dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening! Wow, 5 sterren, hier doen we het voor. Dank je wel voor de prachtige woorden en dat je de moeite hebt genomen dit met ons te... Goedemorgen, goed dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening! Wow, 5 sterren, hier doen we het voor. Dank je wel voor de prachtige woorden en dat je de moeite hebt genomen dit met ons te delen.

Pip

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen Pip, hartelijk dank voor je positieve review. Dank voor het delen ervan en je aanbeveling!

R.L. van den Hooven

Jammer dat het veel moeite gekost heeft een medewerker aan de lijn te krijgen verliep het verdere traject inzake de schade vergoeding goed, snel en duidelijk..

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, wat vervelend dat je niet gelijk een medewerker aan de telefoon kreeg. Gelukkig ben je daarna goed, snel en duidelijk geholpen.
Hartelijk dank voor de 8 punten in je eindoordeel en...
Hartelijk dank voor de 8 punten in je eindoordeel en je aanbeveling!

H. J.

Is pas een advies. Moet nog afwachten hoe alles verder verloopt.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, goed dat je zo tevreden bent over het advies, dat je hebt gekregen. Mocht je ons in de toekomst weer nodig hebben, dan kun je op ons rekenen.
Dank voor het delen van je review en...
Dank voor het delen van je review en voor je aanbeveling!