Deskundigheid
Persoonlijk
Duidelijkheid

Zeer slecht

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, jammer dat je onze dienstverlening 1 ster geeft. Toch bedankt voor de terugkoppeling. Via de website kun je eventueel een klacht indienen. Dit kan via... Goedemorgen, jammer dat je onze dienstverlening 1 ster geeft. Toch bedankt voor de terugkoppeling. Via de website kun je eventueel een klacht indienen. Dit kan via https://www.das.nl/over-ons/klachtenregeling.
Irene

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, hartelijk dank voor het delen van deze review en je aanbeveling.
Fijn om te lezen dat je goed geholpen bent.

Gewoon goed.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, wat heb je ons een mooie score gegeven😊, dankjewel hiervoor.
Goedemorgen, wat heb je ons een mooie score gegeven😊, dankjewel hiervoor.
Heel fijn dat je zo tevreden bent over de hulp die je gekregen hebt en ons ook aanbeveelt, daar doen we het voor!
Vriendelijke groet,
Het Webcareteam van DAS

Super goed, zie ander bericht dat ik stuurde

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, dankjewel voor het delen van deze prachtige score!
Goedemorgen, dankjewel voor het delen van deze prachtige score!
Wat fijn dat je zo tevreden bent en ons ook aanbeveelt, mocht je ons in de toekomst nog een keer nodig hebben dan staan wij ook weer graag voor je klaar.

J Ceder

Zie stukje aanbeveling

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, dank je wel voor jouw beoordeling. Wat jammer dat je niet tevreden bent over de behandeling van je dossier. Je kunt hierover een klacht indienen via onze website als je dit wenst.... Goedemiddag, dank je wel voor jouw beoordeling. Wat jammer dat je niet tevreden bent over de behandeling van je dossier. Je kunt hierover een klacht indienen via onze website als je dit wenst. Klachtenregeling van DAS | DAS

Mar

Zeer goed

Goedemorgen, wow wat geef je ons een mooie maximale score op alle onderdelen😃
Goedemorgen, wow wat geef je ons een mooie maximale score op alle onderdelen😃
Wat fijn dat je even de tijd hebt genomen om dit met ons te delen, dankjewel daarvoor en ook voor de aanbeveling.
Het Webcareteam van DAS

Men Visser was perfect voor deze zaak. Ook om met de tegenpartij samen proberen te werken.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, wat fijn dat je zo tevreden bent over de behandelaar van jouw zaak!
Het blijft mooi zo’n tevreden klant te zien.
Dankjewel dat je jouw review en de aanbeveling met ons hebt...
Het blijft mooi zo’n tevreden klant te zien.
Dankjewel dat je jouw review en de aanbeveling met ons hebt willen delen.
Vriendelijke groet,

Werd heel netjes geholpen

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, wat fijn dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening. Dank je wel voor je mooie beoordeling.
Irene
Het Webcareteam van DAS

Prima geholpen en duidelijkheid gegeven

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, wat fijn dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening en dat je goed en duidelijk bent geholpen. Hartelijk dank dat je ons een mooie 5 sterren-beoordeling voor hebt gegeven, hier... Goedemiddag, wat fijn dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening en dat je goed en duidelijk bent geholpen. Hartelijk dank dat je ons een mooie 5 sterren-beoordeling voor hebt gegeven, hier zijn we heel blij mee.

Johan Bouma

1 woord ; TOP.
Dank jullie wel,

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag Johan, graag gedaan! Wat ontzettend fijn dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening. Hartelijk dank dat je deze TOP score met ons hebt willen delen, hier worden wij weer heel blij... Goedemiddag Johan, graag gedaan! Wat ontzettend fijn dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening. Hartelijk dank dat je deze TOP score met ons hebt willen delen, hier worden wij weer heel blij van.
Mocht je ons nog eens nodig hebben, staan we graag weer voor je klaar.