Deskundigheid
Snelheid
8.2/10
Persoonlijk
Duidelijkheid

Goed, accuraat en meestal snel antwoord op gestelde vragen. Bereikbaar indien nodig

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, hartelijk dank voor je 8-punten beoordeling met mooie woorden over onze dienstverlening én je aanbeveling!

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, wat goed dat je de moeite hebt genomen om deze mooie 5-sterren-review met ons te delen. Dankjewel voor de aanbeveling!

Perfecte service

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, fijn dat je deze positieve ervaring hebt gehad. Hartelijk dank voor deze topscore en het delen hiervan.
Het Webcareteam van DAS

De jurist mijn verhaal serieus, was prettig in de communicatie en koppelde alles heel goed terug. Voor mijn gevoel zat zij er bovenop en dat nam mij ontzettend veel zorg weg.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, wat een prachtige woorden en complimenten voor onze collega. Ik zou dit graag doorgeven aan de collega in het bijzonder. Als je dit leuk vindt, dan ontvang ik graag je dossiernummer... Goedemiddag, wat een prachtige woorden en complimenten voor onze collega. Ik zou dit graag doorgeven aan de collega in het bijzonder. Als je dit leuk vindt, dan ontvang ik graag je dossiernummer via: webcare@das.nl onder vermelding van “compliment”. Hartelijk dank voor het delen van deze beoordeling en je aanbeveling!
Het Webcareteam van DAS

Prima ervaring, wel telefonisch moeilijk berijkbaar.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, vriendelijk bedankt voor je mooie beoordeling en ook voor je feedback.
Fijn dat jouw ervaring met onze dienstverlening goed is geweest en je dit met ons hebt gedeeld.
Petra

A.S.

Ik vind de zorgvuldigheid een sterk punt in het contact en dat geeft mij vertrouwen.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, wat goed dat je, door de zorgvuldigheid van ons, er weer vertrouwen in hebt gekregen.
Hartelijk dank voor het delen van je positieve ervaring met een dikke 10!
Vriendelijke...
Hartelijk dank voor het delen van je positieve ervaring met een dikke 10!

John Vleeshouwers

Hoop op een oplossing door hullp Das

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag John, wat fijn dat je door onze service weer hoop hebt op een oplossing! Bedankt voor de 5-sterren beoordeling en je aanbeveling.
Het...
Het Webcareteam van DAS

Wederom: zie mijn antwoord in het begin: bijlage bij mijn mail d.d. 19.03.2024 aan mevrouw

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, bedankt voor de review, spijtig om te zien dat je niet tevreden bent. Indien je het op prijs stelt dat de behandelaar van het dossier hierover nog contact met jou opneemt dan kun je een... Goedemorgen, bedankt voor de review, spijtig om te zien dat je niet tevreden bent. Indien je het op prijs stelt dat de behandelaar van het dossier hierover nog contact met jou opneemt dan kun je een mail sturen met het dossiernummer naar webcare@das.nl.
Damita
Het Webcareteam van DAS

Bij eerdere kwesties goed. Gezien de uitkomst nu matig.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, hartelijk dank voor je review. Jammer om te lezen dat we niet aan je verwachtingen hebben voldaan. Ik hoop dat we je een eventuele volgende keer weer kunnen helpen op de manier die je... Goedemorgen, hartelijk dank voor je review. Jammer om te lezen dat we niet aan je verwachtingen hebben voldaan. Ik hoop dat we je een eventuele volgende keer weer kunnen helpen op de manier die je van ons gewend bent.
Damita

Esther Reijerkerk-Lagerwerf

Heel goed geholpen!

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag Esther, wat een mooi compliment voor onze collega die jou zo supergoed heeft geholpen 😉
Als je wil dat ik dit doorgeef aan de betreffende collega, dan kan je een e-mail sturen naar webcare@das.nl o.v.v. het dossiernummer.
Dank dat je de moeite hebt genomen een beoordeling te schrijven en voor je aanbeveling!