Leslie Smits

Een zeer goede begeleiding in het hele proces. Nauw contact en goede uitleg.

Rebecca

Mijn adres gegevens waren uitgelekt en verkeerd terecht gekomen na een lange zit heeft dammers en verlaan mij geholpen mijn opgelopen schades hierdoor terug te krijgen! Zonder hun was het niet gelukt!

Gos versteeg

Super goed

Hennie

Prima behandeld. Goede communicatie, wij voelden ons goed gehoord.

Gabriëlle van Engelen

Andrea bij zich vast en laat niet los. Als zij aanleiding ziet om verder te gaan in de procedure, dan gebeurt dat. Heel secuur en in goed overleg.

Gerda van de Schoot.

Mevr Verlaan heeft voor mij de letselschade geregeld, met goed resultaat. Ze was altijd een en al enthousiasme, stond altijd klaar, was helder, duidelijk en kordaat. Andrea heeft echt passie voor... Mevr Verlaan heeft voor mij de letselschade geregeld, met goed resultaat. Ze was altijd een en al enthousiasme, stond altijd klaar, was helder, duidelijk en kordaat. Andrea heeft echt passie voor haar werk. Fijn dat ik bij hen/haar terecht ben gekomen. Ik zou eenieder hen aanbevelen.

Desedee

Super goeie service

Jan van den Boomen

Heldere en duidelijke communicatie

Balci

Al vanaf het eerste contact een zeer prettige samenwerking gehad.

G. Kuijpers

Ik ben uitermate tevreden over de manier waarop ik door mevrouw M. Dammers van Dammers &Verlaan Letselschade ben bijgestaan bij mijn letselschade claim. Enkele kenmerken van mijn ervaring zijn o.a.... Ik ben uitermate tevreden over de manier waarop ik door mevrouw M. Dammers van Dammers &Verlaan Letselschade ben bijgestaan bij mijn letselschade claim. Enkele kenmerken van mijn ervaring zijn o.a. empathie, deskundig, begrip, accuraat. Ik had me geen betere letseladvocaat kunnen wensen!