Haris Mulabecirovic

Fantastisch! Zeer duidelijke en goeie communicatie, altijd ruimte en tijd voor vragen. Top service.

C.F.E. van Os

Goede ervaring. Denken aan dingen waar je zelf niet direct bij stil staat.

Hans Bink

Professioneel en kundig. Prettige en persoonlijke dienstverlening voor situaties (letselschade) die je liever niet wil meemaken.

Jawad Akel

Mijn ervaring met Mariska Dammers was erg goed. Mariska nam echt alle tijd voor mij en haar aanpak heb ik als erg prettig ervaren.

Annemijn Rijk

Ik ben fantastisch geholpen! Dank voor het begrip, geduld, de aandacht en het luisteren.

Jessica

Zeer vriendelijk en klantgericht erg fijne samenwerking.
Gaan tot het uiterste om je te helpen.

Bob Redelijk

Wij hebben het contact met Mariska Dammers als erg prettig ervaren. Ze nam ons de zorg uit handen. Zowel wat betreft de communicatie met- als ook het opeisen van onze rechten bij de verzekering.... Wij hebben het contact met Mariska Dammers als erg prettig ervaren. Ze nam ons de zorg uit handen. Zowel wat betreft de communicatie met- als ook het opeisen van onze rechten bij de verzekering. Zonder Mariska hadden we hierin een hoop 'laten liggen'.
Punt van verbetering is de communicatie. Met name t.a.v. de 'status'. We hoorden soms lange tijd niets. Het was dan fijn geweest om af en toe een bericht te ontvangen. Al is het maar procesinformatie.

Wilh Soetens

Mariska heeft me heel erg goed geholpen

Zohra

Fijn en duidelijk

Diana de kok

Dankzij jullie hulp is mijn zaak goed afgerond.
Jullie namen de tijd om te luisteren en verder te kijken.
Waren begrip vol en toonde empathie.
Dus al met al een dikke tien voor jullie.