Lyuba van Nieuwamerongen

Het contactnummer van letselschadeadvocaat had ik van mijn vriendin gekregen. Ik had een verkeersongeluk gehad en wist niet wat ik zou moeten doen. Super snel was toen een afspraak gemaakt en meteen... Het contactnummer van letselschadeadvocaat had ik van mijn vriendin gekregen. Ik had een verkeersongeluk gehad en wist niet wat ik zou moeten doen. Super snel was toen een afspraak gemaakt en meteen had ik aan mijn kant een professional die mijn schade bij de tegenpartij heeft verklaart en mijn belangen heeft behartigd. Mariska Dammers, hartelijk dank voor je hulp. Heel professioneel. Good job! Veel succes verder.

Ben en Monique Schraven

Wij zijn heel tevreden. Komen gemaakte afspraken na en zijn duidelijk in de communicatie. Al het vertrouwen waard

Shenna

Ik was nieuw in de wereld van letselschade en vrij warrig door mijn ongeluk. Andrea hielp mij met het stap voor stap aanpakken van de problemen die er waren en het zware werk uit handen te nemen.

Denise Kerremans

Mariska Dammers heeft ons echt uitstekend begeleid.

Dirk van tol

Top goed werk

Tom Enthoven

In de afgelopen anderhalf jaar ben ik door Mariska bijgestaan in mijn letselschadezaak. Ik heb dit als ontzettend prettig ervaren vanwege haar waardevolle adviezen en het was daarnaast erg prettig... In de afgelopen anderhalf jaar ben ik door Mariska bijgestaan in mijn letselschadezaak. Ik heb dit als ontzettend prettig ervaren vanwege haar waardevolle adviezen en het was daarnaast erg prettig om met haar te sparren over hoe we mijn zaak moesten afwikkelen. Door de verschillende mogelijkheden zorgvuldig door te lopen gaf zij mij de mogelijkheid om op basis van alle opties een weloverwogen keuze te maken. Daarnaast was het voor mij ook erg fijn dat al het contact met de tegenpartij via Mariska liep, zodat ik mij daar geen zorgen over hoefde te maken.

Samiratou Arigbe

Ik ben zeer tevreden met hoe alles geregeld werdt. Je krijgt de beste eindresultaat die er geregeld kan worden en de communicatie blijft constant en duidelijk. Al met al heb ik een zeer positieve... Ik ben zeer tevreden met hoe alles geregeld werdt. Je krijgt de beste eindresultaat die er geregeld kan worden en de communicatie blijft constant en duidelijk. Al met al heb ik een zeer positieve ervaring gehad!

Nicole

Positieve, persoonlijke en heldere begeleiding zonder poes pas.

Johnny Thijs

Andrea , is zeer kundig , behulpzaam en wil het beste voor haar cliënten.

Simone Hermans

Hele goede ervaring met positieve gesprekken. Er wordt met je meegedacht en alles voor de klant.
Mocht het in de toekomst nodig zijn. neem ik zeker weer contact op.