Diana de kok

Dankzij jullie hulp is mijn zaak goed afgerond.
Jullie namen de tijd om te luisteren en verder te kijken.
Waren begrip vol en toonde empathie.
Dus al met al een dikke tien voor jullie.

Julya Ndongala

Heel goed en vakkundig

Ramona Beuker-Derks

Ik ben echt fantastisch behandeld door Andrea. Ik had eerst een andere advocaat maar dat ging niet zo goed. Ik ben door Andrea weer als mens behandeld en zij heeft er voor gezorgt dat na het auto... Ik ben echt fantastisch behandeld door Andrea. Ik had eerst een andere advocaat maar dat ging niet zo goed. Ik ben door Andrea weer als mens behandeld en zij heeft er voor gezorgt dat na het auto ongeluk ik toch weer vertrouwen in de toekomst kreeg.

Familie van Gestel

Fijne persoonlijke ervaring.
Duidelijke uitleg en altijd snel bereikbaar.
Andrea bedankt voor alles.

Charlotte Remmers

Zeer positief! Je geeft met goed vertrouwen alles uit handen Dammers en Verlaan gaan ECHT voor je aan de slag. Met een zeer goed luisterend oor en een bekwaam en deskundig onderbouwd dossier komen... Zeer positief! Je geeft met goed vertrouwen alles uit handen Dammers en Verlaan gaan ECHT voor je aan de slag. Met een zeer goed luisterend oor en een bekwaam en deskundig onderbouwd dossier komen Dammers en Verlaan in goed overleg met de cliënt tot het beste resultaat met zo min mogelijk stress voor de cliënt.
Nog steeds ben ik erg dankbaar dat Dammers en Verlaan op mijn pad zijn gekomen bij mijn letselschadezaak en mij in deze periode echt hebben bijgestaan!

Nicole

Van begin tot afsluiting ben ik geholpen met persoonlijk, eerlijk advies, to the point, ondersteunend, professioneel en vertrouwd. Zeker aan te bevelen aan anderen die het nodig hebben. Het is de... Van begin tot afsluiting ben ik geholpen met persoonlijk, eerlijk advies, to the point, ondersteunend, professioneel en vertrouwd. Zeker aan te bevelen aan anderen die het nodig hebben. Het is de juiste begeleiding die je op zo een moment nodig hebt. Dankjewel!!!

Lieve de Kort

Super geholpen, medelevend en probeert zo snel mogelijk te woord te staan. Dank voor de hulp!

Sam Klijsen

Ik ben snel en erg goed geholpen.

Widien Ouzahir

Heel goed heel behulpzaam ze staan je meteen te woord stellen je altijd tevreden

Jarosław Walluszkowski

Professioneel en prettig contact