Cuteness

Afhandeling retour/klacht
9.5/10

Eerste keer had ik kleine problemen maar achteraf bleek dat het mijn laptop was. Heel erg leuke website met groot assortiment. Wooww.

Groot assortiment

Misshien meer echte fotos van het product zodat men de grootte goed kan inschatten.

Prima website, vriendelijk, leuk verpakt, cute extraatje en een lief persoonlijk kaartje er bij

Cuteness!

Nah

Candy

Ik heb sumikko gurashi plushies besteld. Ze kwamen snel en waren goed verpakt.

Extra's die erbij zaten

Heel erg fijn, zo veel schattig dingen

De webshop is netjes en overzichtelijk

Echt tof, goed ingepakt, perfect communicatie super kwaliteit

kwaliteit van het product, aardigheit van de verkooper, snel verzonden en super ingepakt

Ik heb er geen die zo komen

Onessa Novak

Altijd positief. De spullen komen snel, mooi ingepakt, de verkoopster is lief en gezellig in haar communicatie, alles is van hoge kwaliteit. Veel kawaii shops verkopen tegenwoordig bulk producten... Altijd positief. De spullen komen snel, mooi ingepakt, de verkoopster is lief en gezellig in haar communicatie, alles is van hoge kwaliteit. Veel kawaii shops verkopen tegenwoordig bulk producten van aliexpress met een dure prijs alsof het Japanse artikelen zijn, dat doet cuteness niet en dat is precies wat ik zoek. Ik wil juist die goede Japanse kwaliteit!

Zie beschrijving ervaring. Een punt dat ik nog niet genoemd had: toen ik een foutief pakketje kreeg mocht ik het verkeerde product houden en kreeg ik degene die ik wilde opgestuurd. Dat was echt... Zie beschrijving ervaring. Een punt dat ik nog niet genoemd had: toen ik een foutief pakketje kreeg mocht ik het verkeerde product houden en kreeg ik degene die ik wilde opgestuurd. Dat was echt super leuk! Ik ging er namelijk vanuit dat ik moest ruilen en dat de verzendkosten zouden worden vergoed (wat ik ook niet erg had gevonden).

Geen. Soms zijn de producten of de verzendkosten wat duurder dan elders, maar dat ligt meer aan grote bedrijven als post.nl, bol.com en amazon, dan aan cuteness zelf. Goedkoper is fijn, maar ik heb... Geen. Soms zijn de producten of de verzendkosten wat duurder dan elders, maar dat ligt meer aan grote bedrijven als post.nl, bol.com en amazon, dan aan cuteness zelf. Goedkoper is fijn, maar ik heb liever kleine ondernemingen die met zorg de collectie cureren.

Martine

Snelle levering, helemaal tevreden met de bestelling

Leveringstermijn wordt duidelijk aangegeven, levering was vlgs verwachting

SandraMorel

Super service had 3 bestellingen direct na elkaar gedaan. En dus 2 maal verzendkosten deze waren onder de €65 voor gratis verzenden en na contact gewoon 2 maal teruggestort geen enkel... Super service had 3 bestellingen direct na elkaar gedaan. En dus 2 maal verzendkosten deze waren onder de €65 voor gratis verzenden en na contact gewoon 2 maal teruggestort geen enkel probleem.Top👍🏻

Snelle levering en top service

Ga zo door

Prima, mooie spulletjes

Goede fotos

Juska

Heb de ervaring met Cuteness als zeer positief ervaren!

Ik vond het heel fijn de mails te ontvangen met de status na het bestellen. Cuteness komt mede daardoor zeer betrouwbaar over.

Geen verbeterpunten. Blijf persoonlijk zoals je nu doet (jouw naam noemen onder ieder bericht). Bestellen bij een hardwerkende ondernemer is leuker dan bij een concern.