Cuteness

Caramac

Mooie collecties, waarvan ik wel kan blijven kopen. Heel veel keuze en bestellingen komen netjes op tijd binnen. Vrolijk en met aandacht verpakt (leuke persoonlijke benadering ook), uitpakken is een... Mooie collecties, waarvan ik wel kan blijven kopen. Heel veel keuze en bestellingen komen netjes op tijd binnen. Vrolijk en met aandacht verpakt (leuke persoonlijke benadering ook), uitpakken is een klein feestje!

Producten makkelijk te zoeken op categorie

Soms kunnen de foto’s wel wat duidelijker, kan niet altijd goed zien wat het product precies inhoudt.

Alles goed <3

Rutger

Een fijne, overzichtelijke webshop waar ik zéker nog eens zal bestellen. Waarom? Superpersoonlijke en vriendelijke communicatie gedurende het hele bestelproces en hoge kwaliteit pluche knuffels.

Topkwaliteit pluche knuffels en de optie om de bestelling direct bij een PostNL pakketpunt te laten leveren; handig!

Uitbreiding van het assortiment met nog meer toffe Japanse merken/karakters.

Elizabeth

Hele goede 3n snelle levering, helemaal top!!!

top!!!

gewn

Eugenie

Fantastisch

Netjes, goed verzorgd verstuurd en volgende dag binnen.

Was prima...

Lisa

Zeer vriendelijk eigenaar, snelle verzending en geweldige kwaliteit

Snelle verzending

Yasmine

Geweldig

Snelle service en vriendelijke klantenservice

Femke

Prachtige producten en super netjes verpakt

Heel mooie producten, snelle en nette levering

Louise Heidenreich

Super ! de bestelling was heel snel geleverd en alles was netjes ingepakt. ik ben heel erg tevreden en ik ga hier zeker vaker bestellen !

er worden leuke dingen verkocht op de website die je nergens anders in nederland kunt vinden.

nee.

Katja

Great website, thank you so much!

The packaging was so cute, it made me really happy! The shipping was super fast, too.

Everything was fine :)