Cuteness

Cuteness Ook benieuwd naar feedback over de webshop Cuteness? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company60
Uitstekend (10/10)
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Cuteness met 9.6/10. Gebaseerd op 60 ervaringen.
Afhandeling retour/klacht

JoJaMi
JoJaMi

Erg snel alle producten ontvangen. Goede service!

Zou je Cuteness aanbevelen?Ja

Ik heb lucky stars besteld. omdat ik er erg veel had besteld was er per ongeluk één te weinig geleverd. na contact viel de volgende dag al het ontbrekende pakje in mijn brievenbus.

Uitstekend (10/10)

Zo leuk die extra stickertjes bij mm bestelling, de decoratie tape op de envelop, ja het is echt zo leuk om te krijgen.

Nee eigenlijk niet, wel een verzoek: ik zou het ook leuk vinden als er cute gummetjes voor op de achterkant van je potlood te koop zouden zijn.

Zou je Cuteness aanbevelen?Ja

Echt super leuke dingen waarbij je inderdaad een glimlach krijgt als je je bestelling uitpakt!.

Goed (8/10)

niet speciaal

lagere prijzen, freebies

Score voor Cuteness:4/5

Paar keer besteld.

Goed (8/10)

Ik was over alles heel tevreden

Score voor Cuteness:4/5
Zou je Cuteness aanbevelen?Ja

Een paar weken terug voor het eerst iets gekocht..
de site was duidelijk, de communicatie helder, de levering snel, en wat ik had gekocht was net zo mooi als op de site, dik tevreden dus!.

Suus
Suus

Snelle verzending, mooie website, leuk assortiment, kleine prijzen voor veel dingen.

Ik kijk heel vaak :) En ik zou het leuk vinden als er vaker nieuwe producten waren.

Zou je Cuteness aanbevelen?Ja

Ik heb nu al een paar keer bij cuteness besteld. ontzettend leuk assortiment voor niet grote bedragen..
bij mijn pakje kreeg ik ook nog iets extra's, het was superleuk verpakt en werd snel opgestuurd.

snelle levering, leuke producten

Zou je Cuteness aanbevelen?Ja

Cuteness is een superleuke winkel, ik vind vooral rilakkuma items leuk en daarom heb ik hier iets gekocht.

Mirelle

Ik heb tijdens de kerstvakantie een bestelling gedaan. heel fijn dat duidelijk stond aangegeven dat er tot 6 januari geen bestellingen zouden worden verwerkt. vlak na 6 januari was het pakketje binnen. brievenbuspost. super.

A. de Nooijer
A. de Nooijer
Zou je Cuteness aanbevelen?Ja

Leuke webshop en goede klantenservice!.

Thuy Mo Ho-Sam-Sooi
Thuy Mo Ho-Sam-Sooi

De manier waarop de bestelling wordt ingepakt is heel leuk. Zodra het pakketje geleverd is, is het uitpakken al zo leuk.

Zou je Cuteness aanbevelen?Ja

Website is duidelijk, snelle afhandeling en bestelling wordt super leuk ingepakt.

Nick
Nick

Snelle bezorging, duidelijke site en klantvriendelijk

Zou je Cuteness aanbevelen?Ja

Ben heel blij met mn aankoop, ik raad het zeker andere aan om hier iets leuks te kopen! bezorging was heel snel, kreeg ook heel snel een tracking nr.

Bedrijfsinformatie

Cuteness.nl is een kawaii webwinkel boordevol schattige producten zoals lucky stars papier in diverse printjes, vrolijke stickers, lieve briefpapier setjes, maar ook knuffels, tassen, kawaii mokken en nog veel meer!
Adres
Wiardaplantage 44