Credion

Hoe tevreden bent u over het geheel van de dienstverlening?
Hoe tevreden bent u over de kwaliteit van het verkregen financieringsadvies?
Hoe tevreden bent u over de deskundigheid van de adviseur?
Hoe tevreden bent u over de bereikbaarheid van uw adviseur?

Holland BioProducts BV

Zeer correct en snel geholpen!

Welke twee tips zou u Credion mee willen geven teneinde haar dienstverlening verder te verbeteren?

Geen verbeterpunten!

Kram holding

Dick Nonnekes toppertje zeer tevreden

Traas van Houte Holding

Goede ervaring, duidelijk en korte informatie

Bas van Boven BV

Snelle duidelijke service met positieve resultaten

ga zo door

StudentKelner

Prettige heren om mee samen te werken, erg fijn in communicatie.

Geen tips. Samenwerking als erg prettig ervaren.

Crematorium de Liemers

Fijn contact met Hans Horstink gehad. Eigenlijk op ieder moment dat er een afspraak was, was hij in de gelegenheid om aan te schuiven.

geen idee welke tips ik mee zou willen geven. Als ik ze heb zal ik ze direct met Hans delen.

Pevin Holding BV / ALECS BV

Wederom ben ik erg blij met het advies en klankbord van Credion bij belangrijke zakelijke beslissingen.

Na lang nadenken kan ik momentele niks verzinnen. Ben erg tevreden!

Showbizz

Soepel, laagdrempelig en vriendelijk.

Out of the Office

Fijn hoe de samenwerking is gegaan

meer kenbaar maken voor de ondernemer dat je juist hier meer kans maakt dan rechtstreeks bij een bank.

Roza Vastgoed

Tip top bedrijf en betrouwbaar

goed genoeg geen opmerking