Mijn kind is blij om naar logopedie te gaan en thuis te oefenen

Prima begeleiding bij een baby. Dit ging over de voeding en prima tips ontvangen

Sandra Kijk in de Vegte

Ze denkt actief mee wat nodig is. Prettig en snelle communicatie. Duidelijke tips

Wanneer een kind de Nederlandse taal gedeeltelijk kan spreken zal ik de logopedist aanbevelen. Maar as de kind weinig tot niets van de Nederlandse taal kent, moeten de Nederlandse woorden worden... Wanneer een kind de Nederlandse taal gedeeltelijk kan spreken zal ik de logopedist aanbevelen. Maar as de kind weinig tot niets van de Nederlandse taal kent, moeten de Nederlandse woorden worden uitgelegd in de taal die het kind begrijpt wanneer het bijvoorbeeld uit een ander land komt. Dit zou de aansluiting en het begrip van de Nederlandse woorden veel gemakkelijker maken.

Ze heeft er verstand van, is goed met kinderen en legt alles heel duidelijk uit. Ook als ouder kan je bij haar terecht met vragen

Jiska is altijd heel duidelijk in haar uitleg geweest naar ons als ouders naar nog belangrijker ook naar Bram. Hij ging altijd met plezier naar logopedie en dat is te zien in de eind resultaten.... Jiska is altijd heel duidelijk in haar uitleg geweest naar ons als ouders naar nog belangrijker ook naar Bram. Hij ging altijd met plezier naar logopedie en dat is te zien in de eind resultaten. Jiska heeft ons erg goed geholpen hier mee. Ga zo door!

De Logopedist was duidelijk en kwam altijd haar afspraken na. Onze dochter vond het fijn om naar haar toe te gaan omdat ze altijd goed naar haar luisterde. Onze dochter vond dat ze de opdrachten... De Logopedist was duidelijk en kwam altijd haar afspraken na. Onze dochter vond het fijn om naar haar toe te gaan omdat ze altijd goed naar haar luisterde. Onze dochter vond dat ze de opdrachten altijd goed uitlegde en dat ze met plezier naar de logopedie ging. Naar ons als ouders was ze duidelijk en wij konden altijd alles bespreekbaar maken en werd er samen met ons, de logopedist en de leraren van school gekeken waar we onze dochter in konden ondersteunen. Wij vonden de begeleiding super. Ook was ze altijd bereikbaar of belde de zelfde dag terug. Zou iedereen haar aanraden. Onze dochter is zo gegroeid dat ze nu bovengemiddeld mee kan komen in de klas met spelling.

Corrie

Bianca is een zeer betrokken en deskundige professional. Zoekt actief de verbinding met mij als ouder en heeft een leuke connectie met mijn kind. Is kundig in haar aanpak en geeft mij als ouder... Bianca is een zeer betrokken en deskundige professional. Zoekt actief de verbinding met mij als ouder en heeft een leuke connectie met mijn kind. Is kundig in haar aanpak en geeft mij als ouder praktisch uitvoerbare tips mee. Erg prettig!

Vriendelijke dame, met kundig advies. Snel geholpen met eerlijk en duidelijke uitleg.

Daniël Yska

Vriendelijk, transparant en kwalitatief goede zorg