Vond haar goed. Hebben altijd goed contact. Ze heeft ook meegedacht als mn kind aangaf het minder goed te zien dat plaatsje en dergelijk toch beter zichtbaar waren zodat ze opdrachten beter kon... Vond haar goed. Hebben altijd goed contact. Ze heeft ook meegedacht als mn kind aangaf het minder goed te zien dat plaatsje en dergelijk toch beter zichtbaar waren zodat ze opdrachten beter kon uitvoeren

Serieus genomen, rustig persoon, zoon ging graag mee, logopedie voelde niet als straf, oefeningen die niet leuk waren werden omgebouwd naar oefeningen passende bij het kind, erg professioneel

Fijn in de communicatie en goed resultaat geboekt. Veel beter dan verwacht!

Of de logopedie voor ons echt effect heeft gehad dat weet ik niet. Mijn dochter liep soms vast in haar spraak en begon te hakkelen. Dit kwam omdat ze van zichzelf erg druk is en dingen gaat te snel... Of de logopedie voor ons echt effect heeft gehad dat weet ik niet. Mijn dochter liep soms vast in haar spraak en begon te hakkelen. Dit kwam omdat ze van zichzelf erg druk is en dingen gaat te snel wil vertellen. Wij denken persoonlijk dat dit een karakter eigenschap is waar ze zelf nog in moet groeien en wat met haar leeftijd te maken heeft. Joelle heeft haar wel veel kunnen helpen door haar te laten zien dat het komt omdat ze snel wil praten. Heeft haar daar inzicht in gegeven en haar geholpen met haar stem niveau. Ze praatte vaak erg luid om zo de aandacht te krijgen.

Ik denk dat als een kind moeite heeft met een klank of bepaalde woorden dat Joelle daar super in kan ondersteunen. Joelle had veel rust over zich heen en mijn dochter ging altijd met erg veel plezier naar haar toe. Door spelende wijs met haar spraak bezig te zijn vond ze het ook nooit erg om even mee te moeten uit de klas. Ik raad Joelle zeker aan mocht er een kind zijn met een spraak achterstand. Ik denk dat voor mijn dochter veel tijd en geduld de oplossing is.

Ondanks alles heeft Joelle haar altijd goed geholpen en heeft mijn dochter wel inzicht gekregen in waarom ze hakkelt en haar stem geluid. Dat is al een grote stap in de goede richting. Wij zijn Joelle dankbaar.

Hij sloot goed aan op de behoefte van onze zoon en is zeker sinds de intensivering van de behandeling met sprongen vooruit gegaan. Daardoor ziet de juf nu ook eindelijk meer zijn daadwerkelijke... Hij sloot goed aan op de behoefte van onze zoon en is zeker sinds de intensivering van de behandeling met sprongen vooruit gegaan. Daardoor ziet de juf nu ook eindelijk meer zijn daadwerkelijke potentie.

Als ik denk dat een kind hier echt baat bij heeft zou ik dit doen. Het vergt wel inspanning vanuit huis en het is toch wel heel moeilijk om te blijven oefenen.

Professioneel, toegankelijk en prettige samenwerking.

Gea was erg vriendelijk. Was echt een vriendin geworden met mijn zoon en dochter. Waar door ze met veel plezier heen gingen. Ze was een luisterende oor voor Ze. Kon aan mijn kinderen merken dat ze... Gea was erg vriendelijk. Was echt een vriendin geworden met mijn zoon en dochter. Waar door ze met veel plezier heen gingen. Ze was een luisterende oor voor Ze. Kon aan mijn kinderen merken dat ze het erg prettig vonden.

We hebben 2 jaar met elkaar goed kunnen overleggen over de vooruitgang en de oefeningen. Mijn ervaring was erg goed.