Gea is en was super lief voor Saar. Saar ging met heel veel plezier lezen bij Gea. Nu gaat ze verder met dyslexie behandeling

Enthousiaste logopediste, is geïnteresseerd in het kind en betrekt de ouder er ook bij. Staat open voor gesprek.

Ze legt alles goed uit, is geduldig en kan goed met kinderen omgaan.

Vriendelijk, leuk met kinderen en ze doet het met plezier. Zoekt voor het kind de uitdaging, maar ook voor zichzelf door gebruik van verschillende werkvormen. Ze heeft mijn jongste begeleid, maar... Vriendelijk, leuk met kinderen en ze doet het met plezier. Zoekt voor het kind de uitdaging, maar ook voor zichzelf door gebruik van verschillende werkvormen. Ze heeft mijn jongste begeleid, maar mijn andere zoon stond elke maandag middag enthousiast te zoeken naar het nieuwe 'spel' dat hij mocht spelen met zijn broertje.

Omdat ze heel goed geholpen heeft en ze aardig is.

Jiska vond een mooie klik met Julia en wist snel op welke knopjes ze moest drukken bij haar. Heel erg tof om te zien!

We hebben van te voren duidelijk besproken wat haalbaar is en daar middels makkelijke en duidelijke oefeningen naar toe gewerkt. Gea is erg geduldig en legt duidelijk uit, zowel aan ouder als aan... We hebben van te voren duidelijk besproken wat haalbaar is en daar middels makkelijke en duidelijke oefeningen naar toe gewerkt. Gea is erg geduldig en legt duidelijk uit, zowel aan ouder als aan kind. Ook werden we tussentijds steeds goed op de hoogte gehouden. Dus ik zou haar zeker aanbevelen!

Sevgi Bicici

Jiska heeft mijn oudste zoontje ook veel hulp en ontwikkeling aangeboden. Manier van hoe zij werkt is erg leerzaam gezellig en goed. Paar keer bijgeweest. Ze doet het super goed

Rustig, vriendelijk, en ze begrijpt mijn vragen en kind goed.

Laura houdt mij regelmatig op de hoogte van de ontwikkeling van mijn kind..en ze geeft elke week opdrachten voor thuis mee