Simone

Nadine is een goede logopediste omdat ze onze dochter serieus nam en ze nam ook alle tijd om samen te oefenen. En als we ergens tegen aan liepen konden we haar altijd bereiken. Super

Het contact is heel prettig. Ze neemt mijn dochter erg serieus en speelt leuk in op bepaalde dingen. We krijgen wekelijks een appje met een filmpje wat ze aan het oefenen zijn en hoe we hier thuis... Het contact is heel prettig. Ze neemt mijn dochter erg serieus en speelt leuk in op bepaalde dingen. We krijgen wekelijks een appje met een filmpje wat ze aan het oefenen zijn en hoe we hier thuis mee kunnen oefenen. Onze dochter is heel erg vooruit gegaan in haar taalontwikkeling

Ze vond de opdrachten erg leuk en was gemotiveerd

Haar aanpak, de rust, het begrip de uitleg en het feit dat je je vrij genoeg kon voelen om ook je onzekerheden te uitten.

Samantha van de kamp

Ik ben zeer zeker tevreden,en lonneke deed het super goed en leuk en bij onze dochter ze hadden ook meteen een goeie klik wat we ook erg belangrijk vinden,zo goed zelfs dat Angelina weet wat ze moet... Ik ben zeer zeker tevreden,en lonneke deed het super goed en leuk en bij onze dochter ze hadden ook meteen een goeie klik wat we ook erg belangrijk vinden,zo goed zelfs dat Angelina weet wat ze moet doen zonder dat ze er nog bij moet denken, wij zijn lonneke erg dankbaar wat ze in korte tijd bereikt heeft.

Heel goed contsct met de logopedist ..me dochter is er heel erg op vooruit gegaan en ze vond het leuk om naar logopedie te gaan

Mijn kind gaat goed vooruit, hij heeft het naar zijn zin en het is ideaal voor hem dat het gewoon op school kan. Voor hem is het gewoon een juf meer ipv iets apparts waar hij heen moet.

Het was zoeken naar de juiste insteek bij onze zoon. De logopedist heeft deze gevonden en hem gemotiveerd om zijn doel te bereiken.

Linde

Bij het oefenen van de mondmotoriek, bij het uitlokken tot meer praten, zinnen vormen en de woordenschat uit te breiden bij kinderen