L. De Ruijter

Ze was erg betrokken, deskundig, vriendelijk en had erg veel kennis en ervaring.

Ze had goed contact met mijn zoon, kon hem motiveren, ook al was hij al 10 (bijna 11) toen hij begon. Ze nam hem serieus.

Als ik iemand ontmoet die bepaalde klachten heeft

Vanwege de mogelijkheid om onder schooltijd naar logopedie te kunnen

Denise van Brummen

Jayden is altijd met veel plezier naar logopedie gegaan en gaat dat nog steeds. Dit heeft zeker ook te maken met het enthousiasme dat Amy ook met zich meebrengt en wij vinden het jammer (voor ons)... Jayden is altijd met veel plezier naar logopedie gegaan en gaat dat nog steeds. Dit heeft zeker ook te maken met het enthousiasme dat Amy ook met zich meebrengt en wij vinden het jammer (voor ons) dat zij niet meer Jayden zijn logopedist kan zijn.

Een hele goede klik met de logopediste, zij hoorde ons heel goed aan en waar jeremy tegen aan liep en jeremy voelde zich ook serieus genomen, top!

De duidelijke communicatie vind ik erg goed van Tessa de loo..en de vriendelijke benadering ,sprak me erg aan;)

Esther fidder

Ze was zeer vriendelijk en kindgericht! Sprak duidelijkr taal en luisterde goed naar wat wij vertelde over onze zoon. Hele fijne logopedist

Ze kon op een leuke en vriendelijke manier contact maken met mijn zoon. Spelenderwijs heeft ze hem binnen relatief korte tijd toch een enorme sprong doen maken met zijn uitspraak. Top!