Heel vriendelijk, flexibel, en heel duidelijk in de uitleg. Ze had heel goed contact met mijn dochter, die er elke keer met plezier heen ging. Bovendien was er goed overleg over hoe lang door te... Heel vriendelijk, flexibel, en heel duidelijk in de uitleg. Ze had heel goed contact met mijn dochter, die er elke keer met plezier heen ging. Bovendien was er goed overleg over hoe lang door te gaan met de logopedie, waardoor het niet onnodig lang duurde, maar er wel ruim tijd was om alles duidelijk te krijgen.

Enthousiaste,vriendelijke en lieve logopediste. ook geduldig met Sanne. sanne heeft er veel gekeerd qua uitspraak

Algehele benadering vrij vlak, geen connectie met het kind

Ze doet haar werk goed en nauwkeurig dus ja , ik zou haar wel aanbevelen

De logopedist die onze dochter afgelopen jaar heeft ziet onze dochter niet en kon niet goed op haar gedrag inspelen. Er is geen klik en onze dochter kwam vaak thuis met het verhaal dat de juf boos... De logopedist die onze dochter afgelopen jaar heeft ziet onze dochter niet en kon niet goed op haar gedrag inspelen. Er is geen klik en onze dochter kwam vaak thuis met het verhaal dat de juf boos was en dat ze erg verdrietig daardoor was. Tijdens de evaluatie gesprekken met school hield zei steeds vast aan test resultaten. Dit kan gewoonweg niet altijd lijdend zijn zeker niet als je weet dat het kind die je behandeld moeite heeft met drukke periodes.
Als je het mijn vraagt denk ik dat deze persoon niet helemaal op de juiste plek zit.

Domini Brink (moeder van Jelte Norg)

De rust die ze heeft en alles op een manier uitlegt zodat het kind haar goed begrijpt

Fijn dat er op school logopedie wordt gegeven. Mijn kind vindt het leuk om er heen te gaan en wordt gemotiveerd om thuis ook zijn oefeningen te doen.

Marion is een lieve rustige en een deskundig logopediste. Goede afspraken mee te maken en makkelijk bereikbaar. Geduldig en aanmoedigen van kind, ook wanneer het minder gaat. Fijne vrouw :)

Mijn ervaringen delen en daar op in spelen als er vraag naar is.