Een vriendelijke dame die goed luistert naar de wensen van de ouder

De logopedist is deskundig en heeft mij uitstekend geholpen. Ze communiceert duidelijk en gaf mij het vertrouwen op een goede behandeling

Op speelsewijs wordt toegewerkt naar het bereiken van een doel. Vaak met hele praktische oefeningen die goed te behappen zijn.

Chelly ging doortastend, enthousiast en nauwkeurig te werk. Ze gaf mijn dochter helemaal het gevoel dat ze zichzelf mocht zijn en ik heb er erg van genoten ze samen aan het werk te zien. Ze heeft... Chelly ging doortastend, enthousiast en nauwkeurig te werk. Ze gaf mijn dochter helemaal het gevoel dat ze zichzelf mocht zijn en ik heb er erg van genoten ze samen aan het werk te zien. Ze heeft mijn dochter geholpen, zelfvertrouwen gegeven en verstaat haar vak, ik zou haar iedereen aanraden.

Mijn dochter vindt het fijn bij haar en gaat niet met tegenzin.

Als iemand mij vraagt naar mijn ervaring, zou ik aangeven dat ik goede ervaring heb

Vera

Jiska was naar onze dochter heel laagdrempelig en had makkelijke een vertrouwensband. Ze deed de oefeningen door middel van leuke spelletjes. Ze had goed contact met ons als ouders.

Cynthia

Nadine Doornbos is een topper. Ze heeft mijn dochter goed geholpen.