Gera

Veel uitleg. Erg vriendelijk. En kind ging met plezier

Nicolette

Naomi was erg betrokken bij ons kind en hield ons elke keer na de behandeling op de hoogte..

Hele leuke logopediste, dat onze dochter vooral met heel veel plezier naar logopedie ging en het jammer vond dat het stopte, zegt genoeg denk ik. Dat er spelenderwijs wijs met spelletjes en kleuren... Hele leuke logopediste, dat onze dochter vooral met heel veel plezier naar logopedie ging en het jammer vond dat het stopte, zegt genoeg denk ik. Dat er spelenderwijs wijs met spelletjes en kleuren werd geoefend was voor haar een hele fijne methode waardoor het geen ‘moetje’ was. Bedankt Joëlle!

Als er vragen zou komen van ouders zou ik zeker het adviseren

Heijden

Logopedist Dieta is een goede Logopediste
Jammer genoeg ging ze maanden met zwangerschap verlof.
Logopedist Dieta is een goede Logopediste
Jammer genoeg ging ze maanden met zwangerschap verlof.
Waar door ik logopedist Iris kreeg voor mijn dochter Anna ik merk bij haar dat ze de methode voor kinderen van 2 en half niet beheerst en niet op spelende manier inzet.
Ze was vaker druk met het knippen van plaatjes zonder echt te verdiepen in het kind.
Ook hoe kan je van Anna verwachten als ze taal moet leren dat Anna het woord moet zeggen zonder oefening ???
Ook het financiële plaatje deed ze niet goed zie hier onder
Je hebt gelijk, 25 mei heb ik beloofd, is mij niet gelukt ivm vrije dag toe maar dan zet ik dat in ieder geval op het verslag maar wel logopedist kosten door bereken tot Dat klopt inderdaad niet. Echter heeft de laatste behandeling wel plaatsgevonden op 2-6-2022 omdat ik voor een eindverslag en overleg met jou een behandeling mag rekenen ondanks dat Anna er niet is geweest. Met deze datum van 2-6-2022 zal ik het juiste verslag naar jullie sturen klopt hier ook niks van echt schandalig kosten berekenen als een kind niet geweest is bij logopedie ik heb de behandeling stop gezet om dat deze logopedie niet aansluit bij mijn dochter en zei niks bij haar zo leren

Chantal lachenal

Hij was rustig en begripvol naar ons kind. Daarnaast keek hij wat ze nodig had.

Duidelijkheid in voortgang van mijn kind. Valkuilen en zwakke punten waar ik moet zelf thuis op letten.

Ondanks dat de oefeningen vanzelfsprekend waren, was het soms wel fijn geweest om als ouders te weten, wat er van hen werd verwacht voor thuis.

Logopedist is kundig, georganiseerd en sluit goed aan bij kind en ouder.