Gertjan

Prima opleiding. Ik heb structuur en uitbreiding van mijn kennis op kunnen doen!

Martin

Kwaliteit van het lesmateriaal was goed, echter is niet gebruikt tijdens de lessen. Docent had eigen programma en stelde dat het lesmateriaal meer als ondersteunend gezien moest worden. Verder was... Kwaliteit van het lesmateriaal was goed, echter is niet gebruikt tijdens de lessen. Docent had eigen programma en stelde dat het lesmateriaal meer als ondersteunend gezien moest worden. Verder was de cursus zeer waardevol.

Docenten kwam heel enthousiast over bij het geven van de stof en er werd ook participatie gevraagd aan de deelnemers, en dat geeft een dynamischer gevoel bij de cursus. Er was ook ruimte om andere... Docenten kwam heel enthousiast over bij het geven van de stof en er werd ook participatie gevraagd aan de deelnemers, en dat geeft een dynamischer gevoel bij de cursus. Er was ook ruimte om andere onderwerpen te kunnen bespreken.

Marco

Ik heb over de training zelf geen klachten.
Ik heb over de training zelf geen klachten.
Wel vind ik het echt heel erg armoe dat je geen boek krijgt. Daarnaast krijg je niet eens een PDF, maar alleen een online omgeving waar je kunt bladeren. Dat is echt onvoldoende.

Christian

Een zeer goede training, als bouwkundige past de theorie niet 1 op 1 op bouwkundige projecten, maar geeft het wel zeer goed inzicht in het goed draaien en opzetten van projecten. ook de docent, die... Een zeer goede training, als bouwkundige past de theorie niet 1 op 1 op bouwkundige projecten, maar geeft het wel zeer goed inzicht in het goed draaien en opzetten van projecten. ook de docent, die uit veel ervaringen kon putten maakte de training zeer prettig om te volgen.

Voor een volgende keer zou de docent meer gestructureerd kunnen zijn in de manier van lesgeven. We gingen soms erg van de hak op de tak. In basis excel werd per hoofdstuk de informatie doorgenomen... Voor een volgende keer zou de docent meer gestructureerd kunnen zijn in de manier van lesgeven. We gingen soms erg van de hak op de tak. In basis excel werd per hoofdstuk de informatie doorgenomen en nu gingen we van hoofdstuk 6 naar hoofdstuk 8, naar hoofdstuk 7 zonder echt oefen opdrachten te maken. Het is prettig als er meer geoefend kan worden tijdens de les, zodat je zeker weet dat je alle informatie snapt.

De trainer was duidelijk en gaf goede feedback!

De tweedaagse klassikale training van Lean Six Sigma Yellow Belt verliep soepel. Op de eerste trainings-/lesdag was het welkom goed alleen duurde de introductie van iedere deelnemer wel erg lang,... De tweedaagse klassikale training van Lean Six Sigma Yellow Belt verliep soepel. Op de eerste trainings-/lesdag was het welkom goed alleen duurde de introductie van iedere deelnemer wel erg lang, het kennismaken lukte daardoor gedeeltelijk. Hier zou meer structuur in aangebracht kunnen worden.
Op verschillende momenten zakte de energie in, ik had het gevoel dat de trainer/docent dit niet echt doorhad of hier weinig mee deed. In het gebruikte lesmateriaal zitten nog best veel gedateerde plaatjes. Dat kan dus beter!

Doordat er verschillende aanbieders als tussenpersonen (Computrain, E-Connect, interne portaal) fungeren heb ik deze evaluatie meerdere keren moeten geven. Dat vind ik zelf niet echt prettig en weinig klantgericht.

Titia

Een goede training om alles weer even scherp te krijgen, voldoende informatie om in de praktijk een slag te maken!