Probleem verholpen
Reparatie op korte termijn uitgevoerd/afspraak was op korte termijn mogelijk

Henk

Erg positief over de geboden dienseten en service

Joris is vriendelijk en uiterst bekwaam. Afspraak is afspraak

anahata-assenj

Aangenaam, sfeervol, correct zakelijk too the point.

Reactie Computerservice Assen:

Geachte Wim,
Geachte Wim,
U had de 240e beoordeling, er ligt een gratis USB stick voor u klaar in onze werkplaats, komt u deze binnenkort halen of wilt u hem liever thuisbezorgd hebben, u kunt reageren via ons mailadres.
met vriendelijke groet,
Joris

Heel vriendelijk en correcte behandeling. Kom hier zeker weer.

Zie boven.

Bergsma

Zeer goed

Snelle afhandeling

Gewoon zo door gaan

Goed, goede uitleg en weergave van opties.

Neem

Neem

Jakob Nijborg

Nu voor de 2e maal naar Computerservice in Assen. Dit vanwege de zeer goede ervaring naar aanleiding van mijn eerste bezoek. Nu niet met een computer, maar met mijn navigatie-apparatuur, de Garmin... Nu voor de 2e maal naar Computerservice in Assen. Dit vanwege de zeer goede ervaring naar aanleiding van mijn eerste bezoek. Nu niet met een computer, maar met mijn navigatie-apparatuur, de Garmin Edge, 1000, die ik voor mijn fietssport gebruik. De Nederlandse Garmin-service wilde mijn Garmin wel maken, maar ik moest dan een refurbished toestel kopen voor maar liefst € 230.-. Maar Computerservice Assen herstelde mijn Garmin 1000 binnen twee dagen op een professionele manier. Net als mijn eerste contact met dit bedrijf was de klantvriendelijkheid en deskundigheid weer volop aanwezig. Voor een paar centen kon ik mijn Garmin weer gebruiken. Veel dank daarvoor. Computerservice Assen.

De klantvriendelijkheid is geweldig en natuurlijk de expertise van dit bedrijf. Vriendelijkheid en de manier van communiceren spreekt mij enorm aan.

Kan ik niet opnoemen vanwege mijn geweldige ervaring met dit bedrijf.

H. Abbes

Klantvriendelijk - correcte en duidelijke communicatie met klant - helderheid over eventuele kosten die vooraf met klant worden besproken - reparatie perfect gedaan.

Goede uitleg en afhandeling van onderzoek en reparatie.

Geen.

J Timmer

Een reparatie was al in 1 dag klaar . top

duidelijke uit leg van de reparatie

Positief! Goede service, duidelijke uitleg.

Aandacht. Persoonlijk contact