Probleem verholpen
Reparatie op korte termijn uitgevoerd/afspraak was op korte termijn mogelijk

Erg plezierig, correct, deskundig en erg klantgericht

deskundigheid

Prima service

Erg klantvriendelijk

Wielink M

Goed, Als je belt wordt je zo snel mogelijk teruggebeld, indien diegene die je wilt spreken er niet is. Je kunt er altijd terecht, en bij kleinere reparaties kun je erop wachten onder het genot... Goed, Als je belt wordt je zo snel mogelijk teruggebeld, indien diegene die je wilt spreken er niet is. Je kunt er altijd terecht, en bij kleinere reparaties kun je erop wachten onder het genot van een kopje koffie.

Accuraat, en meedenkend en goed uitleg gevend.

op dit moment niet

Terpstra

Goede ervaring algemeen, prettige klantenservice en vlotte afhandeling.

Vlotte afhandeling, klantvriendelijkheid en kennis van zaken

piet de Graaf

Goed geholpen .
Vakkundig denk ik.

Snelle service

Emiel

Na het probleem telefonisch uitgelegd te hebben werd het probleem dezelfde dag nog verholpen. Fijne ervaring en zeker een aanrader!

John Muller

Betrouwbaar. Bereikbaar. Betaalbaar.

Altijd bereid tot meedenken en helpen, daar waar mogelijk. Een steunpunt waar je altijd op terug mag vallen als dat nodig is.

wessel

Vriendelijk en klantgericht mijn probleem met mijn HP laptop opgelost.

Direct mijn klacht, een defecte trafo geconstateerd, een vervangende tegen een redelijke prijs aangeboden.
De tijd genomen om een Update uit te voeren. Ondertussen een andere klant geholpen, die bij het weggaan een ? gaf.

Uitstekend

Prima info

Heb ik te weinig kennis voor.

berghuis

Wij hebben een goed advies en uitleg gehad.

Kennis van zaken
goede en duidelijk uitleg