Probleem verholpen
Reparatie op korte termijn uitgevoerd/afspraak was op korte termijn mogelijk

VanderHeide Interim,Advies en Coachen

Ik woon sinds 2 maand in Assen en kende computerservice niet. Maar had een probleem met de snelheid van mijn iMac . Ik ben er binnengelopen en met de medewerker gesproken. Ik kreeg een helder... Ik woon sinds 2 maand in Assen en kende computerservice niet. Maar had een probleem met de snelheid van mijn iMac . Ik ben er binnengelopen en met de medewerker gesproken. Ik kreeg een helder advies en op al mijn vragen heldere antwoorden . De prijs werd vastgesteld en ik heb in goed vertrouwen mijn iMac voor een plaatsing van een SSD kaart gebracht.
Ik vind ze bijzonder klantvriendelijk, met kennis van zaken en betrouwbaar. en een goede prijs kwaliteit verhouding. En het resultaat is conform de afspraak. Kortom als ik wat heb met mijn computers ga ik naar ComputerService Assen

1. de klantvriendelijkheid en de rust ook al staan er meer mensen bij de balie
2. vakkennis
3. betrouwbaarheid want je levert wel je computer in met al je gegevens.
5....
1. de klantvriendelijkheid en de rust ook al staan er meer mensen bij de balie
2. vakkennis
3. betrouwbaarheid want je levert wel je computer in met al je gegevens.
5. prijs/kwaliteitverhouding

Ik zou het na mijn eerste kennismaking met Computerservice Assen niet weten

Zondag 4 november had onze dochter problemen met haar computer. Ze heeft gebeld en we konden meteen terecht. Dat was super!

Zeer goed, snelle service, computer vakkundig gerepareerd!

Snelheid, vakkundigheid, klantvriendelijkheid.

Nee

k.f. drenth

Vlot en vriendelijk geholpen.

De hele procedure van reparatie betreffende kosten etc. wordt duidelijk kenbaar gemaakt.

n.v.t.

M.Visser

Ik had diverse problemen met mijn computer. Hoewel ik aangaf dat de PC al oud was en dat ikzelf al enige pogingen had gedaan om de problemen op te lossen, zonder resultaat, werd mij beloofd dat alles in het werk zou worden gezet om de problemen op te lossen, terwijl ik al had aangegeven dat ik anders een nieuwe PC zou kopen.
'We gaan eerst kijken of we het kunnen oplossen", was het antwoord. En het lukte!

Heel geïnteresseerd , behulpzaam, kundig.

H. van der Schaaf

Vriendelijke deskundige hulp.

Keurig telefonisch overleg over de voortgang van de reparatie.

Geen.

Vanwege te kleine DDR kaart contact opgenomen na eerder contact over craah

Snelle service, duidelijk advies

Zeer snelle service.

Cynthia van Rhijn

Fantastisch! Laptop was beschadigd door dat ik er koffie overheen had gegooid. Maar na 2 dagen bij Computerservice Assen te hebben gelegen weer zo goed als nieuw terug.

Verstand, goede communicatie en snelheid.

Nee, zo door gaan!

brink autoreparatie