Probleem verholpen
Reparatie op korte termijn uitgevoerd/afspraak was op korte termijn mogelijk

Sipke Sikkes

Laptop naar tevredenheid hersteld. Een andere, occasionlaptop, gekocht en na enige uitleg goed in gebruik genomen. Ondersteuning bij WIFI installatie op PC. Niet gelukt door te gering WIFI... Laptop naar tevredenheid hersteld. Een andere, occasionlaptop, gekocht en na enige uitleg goed in gebruik genomen. Ondersteuning bij WIFI installatie op PC. Niet gelukt door te gering WIFI signaal.

Makkelijk bereikbaar zowel fysiek als telefonisch.

Debbie spanenburg

Goede service Met duidelijke afspraken. Alles gebeurt in overleg. Klantvriendelijk personeel die de tijd voor je neemt

Goede service
Personeel is klantvriendelijk en gaat in overleg alvorens iets te doen.

Harde schijf was defect. Deze is vervangen. Ook hebben zij ervoor gezorgd in samenwerking met een partner dat bijna alle data (foto's) gered konden worden.

Communicatie en service

Robert van Kooten

Professionele dienstverlening en snel ook met goed resultaat!

Alles op papier, spullen worden goed behandeld en was erg snel

John Muller

Of het probleem nu groot of klein is, voor computer service Assen is dat geen probleem.
Altijd begrip en acties op korte termijn.Voor mij in de vaak digitale chaos een baken van vertrouwen.

Altijd bereikbaar en snel met reageren.

Neen

KWind b.v. dhr. Jans

Eerste klas: meedenken aan een oplossing, toepassen, aanvaardbare prijs en snel klaar. Joris Hooimijer was bereid sávonds na de normale uren nog even te blijven om mijn computer in ontvangst te... Eerste klas: meedenken aan een oplossing, toepassen, aanvaardbare prijs en snel klaar. Joris Hooimijer was bereid sávonds na de normale uren nog even te blijven om mijn computer in ontvangst te nemen.

de firma heeft de uitdaging aanvaard om een tablet terug te zetten naar een oudere/eerdere versie van Android. Dit is nog niet gebeurd/gelukt; we zullen zien.

Nog niet meegemaakt.

Roelof Weijer

Het bezoek was prettig en aangenaam.we werden direct geholpen en lieten ons niet wachten.afspraken waren duidelijk en werden nagekomen.

uitleg over het product was goed duidelijk en werden gebeld of gemaild als de reparatie of installatie gereed was.

we hebben eigenlijk nu geen tips of verbeterpunten.zijn erg tevreden.

Hellen

Snelle en duidelijke service. Erg tevreden met de uitleg, het geduld en de afhandeling van het probleem.

Kesteloo

Ik ben trvreden met de service van het bedrijf

j.dollenkamp

Zeer goed en duidelijk in de afspraken.

Staan altijd klaar om te helpen en komen evt zo snel mogelijk langs als dit nodig is.

Niet zo op te noemen