Probleem verholpen
Reparatie op korte termijn uitgevoerd/afspraak was op korte termijn mogelijk

anahata-assenj

Hier is het motto de klant is koning maar wij regeren. en dat is maar goed ook. trouwens in dit motto past ook de aandacht die men heeft voor de klant en zijn probleemstelling. een ander credo is:... Hier is het motto de klant is koning maar wij regeren. en dat is maar goed ook. trouwens in dit motto past ook de aandacht die men heeft voor de klant en zijn probleemstelling. een ander credo is: breng maar langs zal ik kijken wat ik voor je betekenen kan. met andere woorden vakkundig advies en resultaat is mij vandaag nog weer gebleken bij een onwillige printer.

die zie ik niet.

Paul de Boer

Zeer tevreden

Vakkundige hulp en uitleg

Cor Noordzij

Goede adviezen betreffende de aankoop van laptop, daarbij rekening houdend met het verwachte gebruik. Na besluit tot aankoop snelle actie om apparaat volledig gebruiksklaar te maken. Zeer prettig om... Goede adviezen betreffende de aankoop van laptop, daarbij rekening houdend met het verwachte gebruik. Na besluit tot aankoop snelle actie om apparaat volledig gebruiksklaar te maken. Zeer prettig om op deze wijze te worden geïnformeerd over de de consequenties van de diverse keuzemogelijkheden.

Het geven van no-nonsens adviezen daarbij goed luisteren naar de wensen van de potentiële klant.

Ik kan slechts zeggen: ga zo door. Het was een genoegen om zaken te doen.

Prima geholpen met vervanging toetsenbord laptop.

Supergastvrij....rustige maar aangename sfeer in de winkel

Samen met de klant op zoek gaan naar een oplossing...in overleg en heel duidelijk.

Netjes geholpen en een nieuwe laptop gekocht, deze is binnen 2 dagen geleverd.
Netjes geholpen en een nieuwe laptop gekocht, deze is binnen 2 dagen geleverd.
We lopen nu na een week vakantie tegen een aantal probleempjes op, door deel onwetendheid en andere geïnstalleerde programma's. Hierover neem ik opo korte termijn contact op.

Vlotte hulp en levering

Toch nog iets meer ingaan op vragen

Geachte heer,
U bent elke dag welkom zodat we uw probleempjes kunnen bespreken.
Computerservice Assen

Een fijn bedrijf waar je tot volle tevredenheid wordt geholpen, indien er problemen met je laptop
zijn.

Snelle hulp, ter plaatse bij je thuis of op de zaak.

Weet ik zo niet

Koos

Vriendelijk personeel

Aandacht voor het probleem met een luisterend oor naar de klant.
Vlotte analyse en kosten opgave.

Geachte heer Boerema,
Bedankt voor uw positieve beoordeling. Graag tot ziens.

Klantgericht en klantvriendelijke n

Kennis van zaken en oprecht

Nee

Geachte heer,
het spijt ons dat u even moest wachten op nieuwe monitor en het extra geheugen.
Ik wens u veel plezier met de aanschaf van uw nieuwe laptop en toebehoren.
Met vriendelijke...
Geachte heer,
het spijt ons dat u even moest wachten op nieuwe monitor en het extra geheugen.
Ik wens u veel plezier met de aanschaf van uw nieuwe laptop en toebehoren.

Snelle respons

probleem zonder haperingen opgelost

volledige informatie geven over eigen beveiligingssoftware, voordelen, prijs etc

Geachte heer,
Dank u voor de beoordeling, u bent uiteraard altijd welkom om uitgebreide informatie over Eset en de prijzen hierover. Mocht u het willen uitproberen, wij kunnen kosteloos een testversie leveren voor 3 maanden. Tijdens of na die 3 maanden kunt u alsnog besluiten het wel of niet aan te schaffen. Een klein boekje met een code van 3 maanden ligt hier voor u klaar in de werkplaats.