Probleem verholpen
Reparatie op korte termijn uitgevoerd/afspraak was op korte termijn mogelijk

HC Homan

Helaas te weinig contact om een eerlijk beeld te geven. Maar wat geleverd wordt is goed.

Heb een éénmalig contact gehad met deze zaak. Dit contact was goed.

Geen idee op dit moment. Ben te kort bij deze zaak om er een mening over te geven

Geachte heer,
Bedankt voor uw beoordeling.
U heeft de 260e beoordeling achtergelaten, hiermee krijgt u een gratis USB stick van ons. U kunt deze ophalen in onze werkplaats.
Met...
Geachte heer,
Bedankt voor uw beoordeling.
Joris

Positief, duidelijk en vlotte dienstverlening

Reperatie snel uitgevoerd.

Eerder speciale prijs beveliging onder de aandacht brengen!

Geachte heer,
indien u gewenst kunt u bij ons een gratis drie maanden testversie afhalen. Mocht u daarna alsnog gebruik willen maken van de speciale aanbieding, is dat geen enkel probleem.
Computerservice Assen

Mijn ervaring is. Geen poes pas maar gewoon heerlijk bedrijf om naar toe te gaan. Je wordt geholpen door een heel klant vriendelijk medewerker. Het verbaasde mij zelfs dat ik direct geholpen werd.... Mijn ervaring is. Geen poes pas maar gewoon heerlijk bedrijf om naar toe te gaan. Je wordt geholpen door een heel klant vriendelijk medewerker. Het verbaasde mij zelfs dat ik direct geholpen werd. En dat de zelfde dag mijn laptop nog kon worden gerepareerd.

Neemt alle tijd voor je. Geeft je duidelijk advies wat hun mogelijkheden zijn. Ze komen bij je thuis als je het nodig vind. Maar je kunt er ook voor kiezen om op afstand problemen met je laptop op... Neemt alle tijd voor je. Geeft je duidelijk advies wat hun mogelijkheden zijn. Ze komen bij je thuis als je het nodig vind. Maar je kunt er ook voor kiezen om op afstand problemen met je laptop op te lossen.

Geachte mevrouw,
Bedankt voor uw beoordeling, gelukkig hadden het scherm voor uw laptop op voorraad en konden wij deze dus snel weer snel klaar hebben.. Graag tot ziens.
Met vriendelijke...
Geachte mevrouw,

Kazemier

Waarschuwing verlopen virusscan prima op tijd

Zeer snelle reactie na vragen

Hans Mijnheer

Zeer accuraat en vakkundig

hulp bij computerpech is razend snel

misschien enkele inktpatronen meer op voorraad

Beste Hans,
ik ga mijn best doen voortaan de inktpatroon weer volop voorradig te hebben.
Ik dank je voor de beoordeling en graag tot ziens!

Fred grit

Goede service , vakkundige hulp

Goede service

?

Beste Fred,
Bedankt voor je beoordeling en bedankt dat je al jaren lang een vaste klant van ons bent.
Computerservice Assen

Rob Bisschop

Positief, helder en duidelijke communicatie

Correcte terugkoppeling en voortgang aankoop

Beste Rob,
Bedankt voor de beoordeling.

Arjan Suurd

Uitstekend

snelle diensten

nee

Hennie

Prettig en snel geholpen. Probleem nog dezelfde dag verholpen.

Goed uitgelegd wat er met de laptop aan de hand was. Prijsindicatie gegeven.