Probleem verholpen
Reparatie op korte termijn uitgevoerd/afspraak was op korte termijn mogelijk

T,. Verschueren

Goed ontvangen aardig en gastvrij , netjes en overzichtelijk de mogelijkheden voor de servicebeurt besproken, duidelijk,

snelle service . duidelijkheid, zowel in woord als op schrift. men weet precies waar men aan toe is.
meedenkend vermogen om voor de klant het zo aantrekkelijk en goedkoop mogelijk te houdn

nee,

J. Gerkes

Steun en toeverlaat op het gebied van computers en telefonie, altijd bereid om te helpen.

Bij een probleem met mijn apparatuur altijd weer de snelle reactietijd en reparatietijd, indien mogelijk aan huis.

Goed en snel geholpen.

Ervaring prima

Tips goed

Tapper

Prima service.

Proberen het probleem snel op te lossen.

Zo doorgaan.🤗👍

Prima service bij dit bedrijf. Een aanrader.

Vriendelijk geholpen en accuraat.

Nvt

H Boxma

Ben blij dat ik er geweest ben, dus een prima ervaring.

Je wordt op een eerlijke manier geholpen

Geen verbeterpunten, gewoon zo door gaan .
enorm klantvriendelijk,

Ed Meijerink

Kennis van zaken en instaat om vraag van leek te vertalen.

Duidelijk over prijs en tijd nodig voor plaatsing ssd en verwijdering hdd en overzetten alle data!

Vrijheid nemen om nieuwe behuizing aan te bieden voor oude nog werkende harde schijf.

Reactie Computerservice Assen:

Geachte heer Meijerink,
Bedankt voor uw beoordeling, Ziet u kans vandaag even langs te komen met de harde schijf? Dan krijgt voor de beoordeling kosteloos een behuizing omheen.
Met...

Correct
Adequaat

Vriendelijke medewerkers

C. Noordzij

Onze ervaringen zijn prima gegeven goed advies betreffende de aankoop van een desktop en aansluitende installatie. Een klein halfjaar geleden een laptop aangeschaft voor mijn echtgenote. Begin... Onze ervaringen zijn prima gegeven goed advies betreffende de aankoop van een desktop en aansluitende installatie. Een klein halfjaar geleden een laptop aangeschaft voor mijn echtgenote. Begin december problemen geconstateerd en teruggegaan naar C.A. Aldaar getracht de oorzaak vast te stellen en zo mogelijk te herstellen. Problemen waren echter zodanig dat de laptop diende te worden opgestuurd naar fabrikant. C.A. stelde ons prompt in het bezit van een vervangende laptop. Uitzonderlijke service waarvoor onze grote erkentelijkheid.

Het streven naar klanttevredenheid komt tot uiting in hun aanpak van zaken ongeacht of sprake is van adviezen, voorlichting bij aankoop, installatie en eventuele reparatie. Zeer veel vertrouwen... Het streven naar klanttevredenheid komt tot uiting in hun aanpak van zaken ongeacht of sprake is van adviezen, voorlichting bij aankoop, installatie en eventuele reparatie. Zeer veel vertrouwen wekkend.

Wij zijn nog niet tegen aspecten aangelopen waar verbeteringen wenselijk zijn.