Maikel Janssen

De zolen eenvoudig in de schoenen en te bedienen met afstand

m. Kouwer

Perfecte service, kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen.

J. Straathof

Er is snel geleverd, maar er is iets mis met een van de geleverde goederen. De afhandeling daarvan vind ik niet klant vriendelijk.

Reactie Comfort-producten.nl:

Beste Straathof,
Beste Straathof,
Bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat u niet helemaal tevreden bent. Wij hebben u proberen te bereiken, helaas zonder succes. U kan ons elke werkdag bereiken van 08.30 - 17.00 uur per chat, mail of per telefoon. Dan helpen we u graag verder!
Vriendelijke groet,
Michiel

Truus

Heerlijke warme handen

Mariska

Goed telefonisch advies en super producten!

Fred

Verwarmde handschoenen met dubbele verwarming besteld. Ik had ze de volgende dag al in huis. Ik heb nu geen last meer van kouden handen als ik naar mijn werk fiets.

Chantal de Beek

Telefonisch goed geholpen en fijne zolen voor mijn skischoenen besteld.

Ron Schins

Geweldige service, houd zich aan de afspraken: als hij zegt dat hij volgende week belt, dan belt hij ook volgende week. Bij Postnl was mijn pakketje voor de feestdagen zoek geraakt. Na telefonisch... Geweldige service, houd zich aan de afspraken: als hij zegt dat hij volgende week belt, dan belt hij ook volgende week. Bij Postnl was mijn pakketje voor de feestdagen zoek geraakt. Na telefonisch contact heeft hij Postnl opdracht gegeven om op uit te zoeken waar het is blijven liggen. Na een maand heeft hij met Postnl contact opgenomen om de status op te vragen. Postnl had het onderzoek nog niet afgerond. Ik werd vervolgens gebeld door Comfort-producten met de mededeling dat er een nieuw pakketje wordt opgestuurd. SUPER!! De dag erna had ik het al ontvangen. Een voorbeeld voor menig bedrijf hoe het ook kan!!
Dank je wel Comfort-Produkten voor deze goede service

John

Fijne klantenservice en snel geleverd