Clarify

MBO Raad

Hele fijne samenwerking

Alex

Fijne samenwerking, waarbij In60seconds telkens leverde binnen de strakke deadlines. Er mogen af en toe best wat discussies zijn over de gewenste oplossing, maar hierbij is het uitgangspunt altijd... Fijne samenwerking, waarbij In60seconds telkens leverde binnen de strakke deadlines. Er mogen af en toe best wat discussies zijn over de gewenste oplossing, maar hierbij is het uitgangspunt altijd het beste eindresultaat (niet de makkelijkste/snelste optie)

X

Betrouwbaar, snel, meedenkend, soepel en een team van leuke creatives. Fijne samenwerking en mooi resultaat.

Rabobank

In60Seconds is een zeer professioneel, creatief bureau met veel ervaring. De afstemming, planning en communicatie verlopen heel soepel waardoor het eindproduct binnen de tijdslijnen met hoge... In60Seconds is een zeer professioneel, creatief bureau met veel ervaring. De afstemming, planning en communicatie verlopen heel soepel waardoor het eindproduct binnen de tijdslijnen met hoge kwaliteit opgeleverd wordt. Kortom: we heel tevreden over de samenwerking en met het eindresultaat.

Judith Luyckx - Cordaan

Getting the picture helpt ons met hun professionele, flexibele, enthousiaste team iedere keer verder door mooie, creatieve oplossingen te bedenken voor onze - soms ingewikkelde - vraagstukken. Getting the picture helpt ons met hun professionele, flexibele, enthousiaste team iedere keer verder door mooie, creatieve oplossingen te bedenken voor onze - soms ingewikkelde - vraagstukken.

In 2018 benaderden wij Paul voor het eerst met de vraag of zijn team ons kon helpen bij het maken van een Jaarverslag nieuwe stijl. We dachten aan een interactieve infographic waarop je in één oogopslag het jaar 2017 van Cordaan kon bekijken. Weg van suffe, duimendikke, papieren jaarverslagen met opsommingen, cijferreeksen en veel blabla. We waren bij GTP/ In60seconds aan het juiste adres! Stapsgewijs werkten we met designers en developers aan een prachtig jaarbeeld. Cordaan kreeg een eigen, kleurrijke, stijlvolle maar speelse beeldtaal, die perfect aansloot bij onze visie en huisstijl. Deze beeldtaal gebruiken we nu voor infogrpahics, animaties en andere projecten.

Ons nieuwste project is een platform voor medewerkers waar zij berichten kunnen delen met alle (6.000) collega's over hoe zij de corona-tijd hebben beleefd. Een eigen social media-kanaal dat vanaf alle devices te benaderen is, waar medewerkers teksten kunnen achterlaten, maar ook foto's en video's kunnen uploaden.

GTP/In60seconds blinkt niet alleen uit in creativiteit, ook hun adviserende, meedenkende rol heeft ons veel gebracht en ervoor gezorgd dat onze ideeën naar een hoger plan werden getild.
Het team is snel van begrip, komt goed tot de kern van soms ingewikkelde materie, en is daarbij benaderbaar en flexibel.

Nieuwsgierig? Dit was ons interactieve, digitale Jaarbeeld van 2018: https://jaarbeeld.cordaan.nl/2018/

Hannes Boeckhout

Cursus Zakelijk Tekenen Online

Winkelstraat.nl

Getting the Picture heeft een fantastische visualisatie van onze bedrijfsstrategie gemaakt. Het team heeft ons enorm geholpen om onze missie, visie en strategie in onze eigen stijl uit te tekenen.... Getting the Picture heeft een fantastische visualisatie van onze bedrijfsstrategie gemaakt. Het team heeft ons enorm geholpen om onze missie, visie en strategie in onze eigen stijl uit te tekenen. Er kan snel worden geschakeld en communicatie verloopt efficient en prettig. Het creatieve team denkt bij elke stap in het proces actief mee om echt een goed eindproduct te leveren. Er is veel ervaring om complexe zaken simpel uit te leggen. Heel erg happy mee!

Bureau voor Duitse Zaken SVB

Prima workshop zakelijk tekenen gehad. Leerzaam en ook goed om wat samen te doen als collega's. Prima eye-opener van de mogelijkheden. Wat je voor een heldere boodschap met wat tips en tricks al... Prima workshop zakelijk tekenen gehad. Leerzaam en ook goed om wat samen te doen als collega's. Prima eye-opener van de mogelijkheden. Wat je voor een heldere boodschap met wat tips en tricks al zelf kan en kunt bedenken.

ASR Verzekeringen N.V. | Loyalis

Heel leuk en professioneel bedrijf, leuk team van creatieve mensen. Innovatieve en creatieve manier van werken en resultaten bereiken. Ze begrijpen snel wat je wilt en om welke boodschap en... Heel leuk en professioneel bedrijf, leuk team van creatieve mensen. Innovatieve en creatieve manier van werken en resultaten bereiken. Ze begrijpen snel wat je wilt en om welke boodschap en doelstelling het gaat. Wij werken al jaren met In60seconds samen. Ze hebben hele mooie animaties, films, illustraties, infographics, websites en andere communicatie voor ons gemaakt. Ik hoop ook in de toekomst nog veel moois met ze te mogen maken en kan ze van harte aanbevelen!

Inge Tjon A Hie
Adviseur Marketing & Communicatie
ASR Verzekeringen N.V. | Loyalis

Winkelstraat.nl

Wij werken al lange tijd samen met in60seconds vanwege de hoogstaande kwaliteit, creativiteit in animaties en professionaliteit van de organisatie. Er kan snel worden geschakeld en communicatie... Wij werken al lange tijd samen met in60seconds vanwege de hoogstaande kwaliteit, creativiteit in animaties en professionaliteit van de organisatie. Er kan snel worden geschakeld en communicatie verloopt efficient en prettig. Het creatieve team denkt bij elke stap in het proces actief mee om echt een goed eindproduct te leveren. Er is veel ervaring in het team om ingewikkelde zaken simpel uit te leggen. Precies wat we nodig hebben!