Clarify

Deskundig, snel en klantvriendelijk

Hans van der Hoeven, Stichting Pelita

We hebben met heel veel plezier met in60seconds gewerkt. Ze hebben zich heel goed geïnformeerd, stonden open, waren vindingrijk en creatief. Ze waren heel flexibel, snel en kwamen hun afspraken na.... We hebben met heel veel plezier met in60seconds gewerkt. Ze hebben zich heel goed geïnformeerd, stonden open, waren vindingrijk en creatief. Ze waren heel flexibel, snel en kwamen hun afspraken na. Het eindresultaat was meer dan uitstekend!

Martijn van den Berg

Ik werk al 1,5 jaar met veel plezier samen met in60seconds. Ze zijn toegankelijk, meedenkend, creatief(!) en schakelen snel.

BDO

In60seconds heeft conform de strakke tijdplanning (drie weken) een 90 seconden durende animatie, voorzien van een 'voice over' in twee talen, tijdig afgeleverd. Wij zijn tevreden met het resultaat... In60seconds heeft conform de strakke tijdplanning (drie weken) een 90 seconden durende animatie, voorzien van een 'voice over' in twee talen, tijdig afgeleverd. Wij zijn tevreden met het resultaat en met de creativiteit van de ontwerpers.