Clarify

Inge Post / Heerema Marine Contractors

Hele prettige partij om mee samen te werken. Heel goed in staat om in een kort en effectief tijdbestek het onderwerp helder te hebben en hier tekst en beeld bij aan te laten sluiten. Enige kritische... Hele prettige partij om mee samen te werken. Heel goed in staat om in een kort en effectief tijdbestek het onderwerp helder te hebben en hier tekst en beeld bij aan te laten sluiten. Enige kritische noot: bij het maken van nieuwe animaties op een later tijdstip, was het niet geheel helder wat wij als bedrijf al hadden afgenomen, inclusief beeld materiaal. Directe verwerking van eerdere beelden zou helpen bij het maken van een nieuwe animatie.
Verder ontzettend tevreden, goede begeleiding, project management en snelle opvolging van planning en feedback.

RFT

Zeer prettige samenwerking. Goede kwaliteit, strakke deadlines, betrouwbaar en betrokken.

Gemeente Leiden

Zeer prettige samenwerking. Denken echt met je mee, maar dwingen je ook om zelf kritisch naar je eigen boodschap te kijken om die zo helder en kernachtig mogelijk naar voren te brengen. Af en toe... Zeer prettige samenwerking. Denken echt met je mee, maar dwingen je ook om zelf kritisch naar je eigen boodschap te kijken om die zo helder en kernachtig mogelijk naar voren te brengen. Af en toe was het even zoeken naar de juiste vorm met elkaar, maar ook dat was een leerzaam proces. Heel tevreden met het prachtige eindresultaat!

Lysanne

Iris van Getting the Picture heeft voor ons diverse (live en online) brainstorms van visualisaties voorzien met steeds weer een prachtig resultaat! We waarderen vooral de heldere communicatie en... Iris van Getting the Picture heeft voor ons diverse (live en online) brainstorms van visualisaties voorzien met steeds weer een prachtig resultaat! We waarderen vooral de heldere communicatie en flexibiliteit in zowel het inplannen van afspraken als opleveren van visualisaties. Daarnaast sloot de werkvorm goed aan bij onze doelgroep, jongeren. Kortom, voor een vervolgopdracht komen we graag terug!

Lucia Geertse - Inspectie van het Onderwijs

Prettige samenwerking met In60Seconds. Ze dachten goed mee met het eindproduct, stelden zich flexibel op en haalden de strakke deadlines.

Netaxis Solutoins

Zeer tevreden met de opgeleverde animatie. Het onderwerp was technisch maar werd zeer duidelijk in beel gebracht. Qua opvolging werden de voorgestelde projectdeadlines werden zeer strikt opgevolgd.

Matthijs van der Linden - Weeronline

Het werk en de werkwijze van in60seconds laat zich het best omschrijven als creatief en kernachtig.
Een aanrader wanneer je als organisatie wat lastiger te begrijpen onderwerpen op een heldere en aantrekkelijke manier wilt laten zien aan je doelgroep.

Esmeralda van Dijk - Rabobank

De fijne samenwerking met in60seconds kenmerkt zich door meedenken, strakke deadlines halen, open communicatie en een top product samen opleveren.

VAVI-NAO project

Professionele opzet en goed planning waardoor we in een korte tijd een leuke animatie hebben gemaakt met een duidelijke boodschap!

Rabobanken Kring Oost-Brabant

Goede samenwerking, mooi eindproduct. Soms zou de feedback van de opdrachtgever iets beter meegenomen mogen worden en er was even een issue met bijkomende kosten. Maar dat is allemaal netjes opgelost!