Clarify

Gijs van den Boom / Brands Innovate

In60seconds is een betrokken partij die ook goed uit de voeten kan met complexe strategische vragen. Ik ben zelf behoorlijk kritisch, maar Joke en haar team schakelde prettig en constructief en... In60seconds is een betrokken partij die ook goed uit de voeten kan met complexe strategische vragen. Ik ben zelf behoorlijk kritisch, maar Joke en haar team schakelde prettig en constructief en voegen iets magisch toe wat in deze markt niet altijd vanzelfsprekend is.

Independer

Inmiddels hebben wij al meerdere projecten samen met in60seconds met succes afgerond. Ik ervaar de samenwerking als erg prettig. Ze zijn erg pro-actief, blijven ons steeds verrassen en gaan goed om... Inmiddels hebben wij al meerdere projecten samen met in60seconds met succes afgerond. Ik ervaar de samenwerking als erg prettig. Ze zijn erg pro-actief, blijven ons steeds verrassen en gaan goed om met last-minute changes van concept wijzigingen. Het project management wordt daarnaast ook super gedaan. Ze zitten er echt bovenop en bewaken deadlines goed, wat zeer prettig is al je zelf met nog 10 andere projecten druk bent.

Wij werken regelmatig samen met in60seconds. Ondanks dat wij vrij kritisch zijn en soms op details last minute feedback leveren, is de samenwerking enorm goed. Op momenten waar we er samen... Wij werken regelmatig samen met in60seconds. Ondanks dat wij vrij kritisch zijn en soms op details last minute feedback leveren, is de samenwerking enorm goed. Op momenten waar we er samen moeilijker uit komen, spreken we af of bellen we met enige regelmaat. Dit gaat erg goed! We krijgen tot de dag van vandaag regelmatig complimenten over de geleverde video's en infographics; daarvoor dank!

Pensioenfonds PGB

Fijne samenwerking! Al 8 mooie animatiefilmpjes gemaakt met In60Seconds. Het mooie is dat ze niet zomaar uitvoeren wat we vragen. Zittend op de stoel van onze doelgroepen denken ze hard mee om onze... Fijne samenwerking! Al 8 mooie animatiefilmpjes gemaakt met In60Seconds. Het mooie is dat ze niet zomaar uitvoeren wat we vragen. Zittend op de stoel van onze doelgroepen denken ze hard mee om onze boodschappen zo begrijpelijk en toegankelijk mogelijk in beeld te brengen. Dat maakt in60Seconds echt onderscheidend.

Xander de Lugt - Flexwijs

Creatief, professioneel, enthousiast, meedenkend. In60Seconds is de absolute top en alles wat je kunt wensen in een animatie-partner. Onze eerste gezamenlijke productie was helemaal raak en we... Creatief, professioneel, enthousiast, meedenkend. In60Seconds is de absolute top en alles wat je kunt wensen in een animatie-partner. Onze eerste gezamenlijke productie was helemaal raak en we hebben er alle vertrouwen dat in dat de vervolgprojecten net zo geslaagd zullen zijn!

eVision Industry Software

In60seconds heeft voor ons 2 prachtige animaties gemaakt, waarbij in 1 en 1,5 minuut een complex verhaal heel duidelijk naar voren kwam. In60seconds was snel en flexibel, we hebben op het laatste... In60seconds heeft voor ons 2 prachtige animaties gemaakt, waarbij in 1 en 1,5 minuut een complex verhaal heel duidelijk naar voren kwam. In60seconds was snel en flexibel, we hebben op het laatste moment nog een extra voice-over kunnen laten opnemen en verwerken in de animaties, erg goed! Prettige samenwerking en erg knap om een complex verhaal zo om te zetten!

Manja van der Weit, Gemeente Koggenland

Wij hebben diverse keren gebruik gemaakt van de diensten van GTP, ze leveren een prachtig product en kunnen snel schakelen! Van het visualiseren van de input van basisschoolleerlingen die zij gaven... Wij hebben diverse keren gebruik gemaakt van de diensten van GTP, ze leveren een prachtig product en kunnen snel schakelen! Van het visualiseren van de input van basisschoolleerlingen die zij gaven op op vragen van de gemeente, tot het omzetten van een gemeentelijke visie naar mooie en overzichtelijke praatplaten!

Ahold Delhaize

Zéér prettige ervaring met in60 gehad, waarbij de ervaring voor gebruiker centraal staat en creatieve methoden worden gebruikt om tot een helder, prachtig vormgegeven resultaat te komen. Militaire... Zéér prettige ervaring met in60 gehad, waarbij de ervaring voor gebruiker centraal staat en creatieve methoden worden gebruikt om tot een helder, prachtig vormgegeven resultaat te komen. Militaire executie en opvolging tijdslijnen: heel goed!

Colin - Strategie Consultancy

GTP (Ruud) heeft de gedurende een interactieve workshop met onze klant de gehele dag visueel 'genotuleerd'. Hij deed dit op een manier die precies paste bij de situatie met als resultaat dat wij en... GTP (Ruud) heeft de gedurende een interactieve workshop met onze klant de gehele dag visueel 'genotuleerd'. Hij deed dit op een manier die precies paste bij de situatie met als resultaat dat wij en de klant in een oog op slag konden zien wat de synthese was van de dag. Daarnaast hebben we de tekeningen gebruikt in de write-up van de gehele dag: een mooi aandenken.

Afhandeling, contact etc verliepen allemaal zeer goed, geen enkele op- of aanmerking te geven.

Keep up the good work!

Daniel / HvA

In60seconds heeft voor de HvA een mooie infografic gemaakt voor een van onze studenttevredenheidsonderzoeken. We zijn heel tevreden over het eindresultaat. De samenwerking verliep heel soepel, er... In60seconds heeft voor de HvA een mooie infografic gemaakt voor een van onze studenttevredenheidsonderzoeken. We zijn heel tevreden over het eindresultaat. De samenwerking verliep heel soepel, er werd heel snel en flexibel gereageerd op onze verzoeken.