Clarify

Henk Heek / Achmea Pensioenservices

Het was een belevenis! De afgelopen weken samenwerken met in60seconds. Aan een 2D animatie die zo intelligent, subtiel, toekomstgericht en persoonlijk is geworden dat deze als 3D wordt beleefd!... Het was een belevenis! De afgelopen weken samenwerken met in60seconds. Aan een 2D animatie die zo intelligent, subtiel, toekomstgericht en persoonlijk is geworden dat deze als 3D wordt beleefd! Complimenten aan ons allemaal :-)

Ik werk al jaren met in60seconds en ben uitermater tevreden met de kwaliteit en de manier hoe ze de projecten omzetten

Wendy de Gelder / Achmea

Ik heb meerdere animaties gemaakt samen met in60seconds en altijd naar volle tevredenheid. Ze zijn erg creatief, nemen hun vak serieus en luisteren goed naar je wensen.

Dennis Sievers

Wij werken al jaren naar volle tevredenheid samen met in60seconds. Een goed team, kundig en helpen je met het maken van belangrijke beslissingen om tot een goed resultaat te komen.

Professioneel, snel en ontzettend vriendelijk. Leuke en creatieve mensen. Ik heb ze al bij diverse klanten van mij aangeraden.

Karlijn / Helen Dowling Instituut

Het is fijn samenwerken met in60seconds. Ze kunnen snel schakelen, hebben veel creatieve ideeën maar zijn er ook voor de nodige kritische blik.

Lieke iChoosr

Samenwerking met in60seconds loopt altijd erg prettig. Ze schakelen snel, luisteren goed naar feedback, maar laten hun expertrol ook zeker naar voren komen. We gebruiken een aantal explanimations... Samenwerking met in60seconds loopt altijd erg prettig. Ze schakelen snel, luisteren goed naar feedback, maar laten hun expertrol ook zeker naar voren komen. We gebruiken een aantal explanimations (uitlegvideo's) en infographics van in60seconds waar we nog steeds erg blij mee zijn.

Evelien Mulder - AFAS Software

Super leerzame workshop zakelijk tekenen gevolgd en heel snel, flexibel en vriendelijk contact gelegd.

Gemeente Hoorn

Goed georganiseerde organisatie. We hadden een verzoek voor 6 tekenaars op korte termijn. Zeer tevreden klant!

Jan Jelle van Hasselt

Ik heb op verschillende projecten van de Rijksoverheid met in60seconds samengewerkt. Dat liep uitstekend: ze kennen de richtlijnen van de Rijkshuisstijl goed, zijn alert en strak in de planning en... Ik heb op verschillende projecten van de Rijksoverheid met in60seconds samengewerkt. Dat liep uitstekend: ze kennen de richtlijnen van de Rijkshuisstijl goed, zijn alert en strak in de planning en de begeleiding. En tonen begrip en geduld als de factor politiek om de hoek komt kijken. En het resultaat mag er zijn: animaties die ingewikkelde problematiek uitlegbaar en inzichtelijk maken.