Clarify

Judith Luyckx - Cordaan

Getting the picture helpt ons met hun professionele, flexibele, enthousiaste team iedere keer verder door mooie, creatieve oplossingen te bedenken voor onze - soms ingewikkelde - vraagstukken.

In 2018 benaderden wij Paul voor het eerst met de vraag of zijn team ons kon helpen bij het maken van een Jaarverslag nieuwe stijl. We dachten aan een interactieve infographic waarop je in één oogopslag het jaar 2017 van Cordaan kon bekijken. Weg van suffe, duimendikke, papieren jaarverslagen met opsommingen, cijferreeksen en veel blabla. We waren bij GTP/ In60seconds aan het juiste adres! Stapsgewijs werkten we met designers en developers aan een prachtig jaarbeeld. Cordaan kreeg een eigen, kleurrijke, stijlvolle maar speelse beeldtaal, die perfect aansloot bij onze visie en huisstijl. Deze beeldtaal gebruiken we nu voor infogrpahics, animaties en andere projecten.

Ons nieuwste project is een platform voor medewerkers waar zij berichten kunnen delen met alle (6.000) collega's over hoe zij de corona-tijd hebben beleefd. Een eigen social media-kanaal dat vanaf alle devices te benaderen is, waar medewerkers teksten kunnen achterlaten, maar ook foto's en video's kunnen uploaden.

GTP/In60seconds blinkt niet alleen uit in creativiteit, ook hun adviserende, meedenkende rol heeft ons veel gebracht en ervoor gezorgd dat onze ideeën naar een hoger plan werden getild.
Het team is snel van begrip, komt goed tot de kern van soms ingewikkelde materie, en is daarbij benaderbaar en flexibel.

Nieuwsgierig? Dit was ons interactieve, digitale Jaarbeeld van 2018: https://jaarbeeld.cordaan.nl/2018/

Score voor Clarify: 4.5/5
Zou u Clarify aanbevelen? Ja