m tabak

Ik ben heel tevreden met uw hulp bij de aankopen die ik bij u gedaan hebt.

de aandacht

heb ik niet

Reactie Chillyhilversum.nl:

Beste m tabak,
Beste m tabak,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het plaatsen van een review. Wij vinden het erg fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service en uw aankopen. Wij wensen u veel plezier van de aankopen en graag tot ziens!
Team ChillyHilversum.

Eliza Aartsen

Ben ontzettend blij dat zij het model bh leveren die mij het beste past.

Heel gemakkelijk zoeken, snelle levering.
Je wordt op de hoogte van de levering gehouden, zeer tevreden.

Eigenlijk geen, maar ik hoop dat ik nog jaren deze bh kan blijven bestellen.

Mauritha van Iperen

Snelle reactie gehad op mijn vraag.

Diverse merken

Steven Jonkman

Ik heb slechte ervaringen met Chilly Hilversum: artikelen die op de wegsite worden aangeboden blijken vervolgens toch nioet leverbaar (waarschijnlijk in de winkel verkocht aan een andere klant. En... Ik heb slechte ervaringen met Chilly Hilversum: artikelen die op de wegsite worden aangeboden blijken vervolgens toch nioet leverbaar (waarschijnlijk in de winkel verkocht aan een andere klant. En artikelen die wel leverbaar zijn duren meer dan drie weken voordat ze geleverd worden. Chilly heeft duidelijk haar zaken niet op orde en dat is niet passend bij premium merken en premium prijzen. Ik ga nooit meer bestellen bij deze zaak.

Mooie merken

Voorraad op de website klopt niet

Ans Manie

Goed bedrijf

Vriendelijk personeel

Als de bestelling wat langer duurt voor je het bestelt aangeven

Ans Schiffelers

Nvt

Nvt

Reactie Chillyhilversum.nl:

Beste Ans Schiffelers,
Beste Ans Schiffelers,
Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij vinden het fijn om te lezen dat u tevreden bent over het verloop van uw besteling. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop, en verwelkomen u graag een volgende keer weer bij ons op de webshop of in de winkel!
Team ChillyHilversum.

E Ruiter

Fijne sfeer. Ervaren verkoopster met goed advies. Altijd tevreden over deze winkel.

Goede kennis. Meedenken. Prettige sfeer.

Geen.

van Hal

Informatie op de Website is niet goed, maar mailtjes worden snel beantwoord en evt geld ook teruggestort.

Snelle beantwoording mail

Wanneer een product niet voorradig is dit op de site vermelden.

Wilma Meijers

Hele goede zaak

Altijd alles prima

Marianne Scheen

Snelle service

Meteen een fout (bepaalde maat stond er niet tussen) op de site aangepast.

Geen ga zo door