Cevo

Iwan de Kock

Fijne winkel

Reactie Cevo:

Dankjewel, doet ons heel veel plezier. Hopelijk tot snel weer!

Fons

Makkelijk, correc en snel.

Reactie Cevo:

Hartelijk dank voor uw positieve reactie!

Gustaaf Baelus

👍👍👍👍

Reactie Cevo:

Bedankt voor jouw mooie recensie. We hopen je snel weer te zien!

Axelle

Vlotjes!

Reactie Cevo:

Bedankt om de tijd te nemen om deze positieve ervaring te delen, het doet ons plezier!

Marc Eykens

Geen respect voor de klanten

Beste,
Dankjewel voor uw review. We horen altijd graag de feedback van onze klanten zodat we daar opbouwend mee aan de slag kunnen.
Het spijt ons te horen dat u teleurgesteld bent over uw...
Beste,
Het spijt ons te horen dat u teleurgesteld bent over uw ervaring.
Onze medewerker heeft onze procedure correct opgevolgd maar we hebben uiteraard respect voor uw ongenoegen en willen dit heel graag met jou opnemen.
Vandaar dat we u meermaals hebben proberen te contacteren om hierin tegemoet te komen maar dit is tot op heden spijtig genoeg zonder resultaat.
We hopen alsnog dat u hierop toch reageert.

Els

Zaterdag 13 januari een bezoek gebracht aan de opendeurdag van deze winkel. In de Cevo winkel was het redelijk druk maar doenbaar. Ook een bonnetje gekregen voor een gratis frietje aan de kraam... Zaterdag 13 januari een bezoek gebracht aan de opendeurdag van deze winkel. In de Cevo winkel was het redelijk druk maar doenbaar. Ook een bonnetje gekregen voor een gratis frietje aan de kraam buiten. Er was ook een outlet winkeltje. Deze is nogal rommelig maar je kan er toch sterk afgeprijsde producten en afdankertjes vinden. Héél vriendelijk en behulpzaam meisje aan de kassa. Ook even binnengewipt in de Cstore, een bbq, keuken, interieur, diversen winkeltje waar je wel iets kan vinden maar is nogal prijzig. De producten die in afprijzing staan, zijn of verouderd of zijn beschadigd. Hier staat een oudere dame, niet erg behulpzaam en nogal kortaf als je vragen stelt. Toch enkele spulletjes kunnen vinden. Toen ik vroeg om een paar spullen op een aparte rekening te zetten (voor men zus, maar doet niet terzake) kreeg ik onmiddellijk het antwoord/vraag Het is vor de 2 fritten zeker!!?? Onvriendelijk mens!

Beste,
We hebben uw review goed ontvangen, dankjewel.
We appreciëren uw feedback en gaan hiermee zeker aan de slag.
Het is niet onze manier zoals wij willen omgaan met onze klanten dus...
Beste,
We hebben uw review goed ontvangen, dankjewel.
We appreciëren uw feedback en gaan hiermee zeker aan de slag.
Het is niet onze manier zoals wij willen omgaan met onze klanten dus dit zal zeker intern besproken worden.
We hopen op uw blijvend vertrouwen in ons familiebedrijf en heel graag tot snel weer in onze winkel.

Aleksandar Makic

Behulpzaam en vriendelijk

Reactie Cevo:

Bedankt voor de 5-sterren review!

Patrick Arnout

Goed en correct

Reactie Cevo:

Super dat je onze winkel weet te waarderen, bedankt voor jouw feedback!

Julie Van Elst

Ruim en goed overzichtelijk

Reactie Cevo:

Bedankt voor uw mooie woorden!

Peter Declercq

Zeer snelle respons na de bestelling. De levering was 1 dag later dan voorzien, wat in dit geval (gelukkig) geen probleem was.
Wat wel lastiger was, ik heb alles helemaal alleen van het pallet...
Wat wel lastiger was, ik heb alles helemaal alleen van het pallet moeten halen en binnen zetten, de transporteur was rapper weg dan dat hij toegekomen was.
1 deur is al geplaatst. Geen gebreken. Enkel spijtig dat de totale hoogte van de onderkant v.d. deur tot de montagegaten nergens vermeld is, je moet alles herberekenen (met 6mm speling onderaan is't heel nipt.

Beste,
Hartelijk dank voor uw waardevolle feedback.
Beste,
Hartelijk dank voor uw waardevolle feedback.
Onze excuses voor het ongemak bij het lossen en binnen zetten van uw bestelling. We werken met externe transporteurs die doorgaans leveren tot op de stoep. We zullen uw opmerking ter harte nemen en kijken hoe we de leveringservaring kunnen verbeteren.
We noteren uw opmerking over de hoogte van de deur tot de montagegaten en zullen dit overwegen om de informatie duidelijker te vermelden voor toekomstige bestellingen.