Cevo

Els

Zaterdag 13 januari een bezoek gebracht aan de opendeurdag van deze winkel. In de Cevo winkel was het redelijk druk maar doenbaar. Ook een bonnetje gekregen voor een gratis frietje aan de kraam buiten. Er was ook een outlet winkeltje. Deze is nogal rommelig maar je kan er toch sterk afgeprijsde producten en afdankertjes vinden. Héél vriendelijk en behulpzaam meisje aan de kassa. Ook even binnengewipt in de Cstore, een bbq, keuken, interieur, diversen winkeltje waar je wel iets kan vinden maar is nogal prijzig. De producten die in afprijzing staan, zijn of verouderd of zijn beschadigd. Hier staat een oudere dame, niet erg behulpzaam en nogal kortaf als je vragen stelt. Toch enkele spulletjes kunnen vinden. Toen ik vroeg om een paar spullen op een aparte rekening te zetten (voor men zus, maar doet niet terzake) kreeg ik onmiddellijk het antwoord/vraag Het is vor de 2 fritten zeker!!?? Onvriendelijk mens!

Reactie Cevo:

Beste,
We hebben uw review goed ontvangen, dankjewel.
We appreciëren uw feedback en gaan hiermee zeker aan de slag.
Het is niet onze manier zoals wij willen omgaan met onze klanten dus dit zal zeker intern besproken worden.
We hopen op uw blijvend vertrouwen in ons familiebedrijf en heel graag tot snel weer in onze winkel.
HW

Score voor Cevo: 1/5