Cevo

Charlie Thienpont

Snelle en correcte levering

Reactie Cevo:

Bedankt voor jouw feedback, doet ons deugd om te lezen.

Vanessa Cardon

Top service, snelle en correcte levering.
Materialen van hoge kwaliteit.

Reactie Cevo:

Bedankt voor jouw mooie recensie. We hopen je snel weer te zien!

Francis Vanoverschelde

Geen problemen

Reactie Cevo:

Super dat je onze winkel weet te waarderen, bedankt voor jouw feedback!

Johan Carels

Vlotte bestelingsmogelijkheden, correcte levering.

Reactie Cevo:

Bedankt om de tijd te nemen om deze positieve ervaring te delen, het doet ons plezier!

Eugène van der Meer

Bestelling vlot afgehandeld en ook geleverd. Levering was goed en de chauffeur zeer behulpzaam.
Ook aangerekende transportkosten waren zeer redelijk, dit in tegenstelling van sommige van hun collega bouwmarkten die zelfs een kortere afstand moeten afleggen!

Reactie Cevo:

Uw woorden doen ons plezier! U mag erop blijven rekenen dat u bij ons steeds de beste service krijgt, daar zorgen we dagdagelijks voor.

Tom

Zeer uitgebreide online en winkelservice

Reactie Cevo:

Bedankt voor jouw mooie review. We hopen je snel weer te zien!

Frederic Galand

Zeer tevreden

Reactie Cevo:

Hartelijk dank voor uw positieve reactie!

Bert Van der Auwera

Bestelling is vlot verlopen de levering was wat chaotisch. De opvolging van wel top, zowel via de webshop als telefonisch ben ik onmiddellijk verder geholpen en op de hoogte gebracht !

Reactie Cevo:

Uw woorden doen ons plezier!
We vinden het zeer spijtig te vernemen dat de levering niet verliep zoals gepland, we bespreken dit zeker intern. We heten u graag weer van harte welkom.

Dirk Ravensbergen

Reactie Cevo:

Bedankt om de tijd te nemen om deze positieve ervaring te delen, het doet ons plezier !

KONRAD KUSTRA

Betrouwbaar bedrijf

Reactie Cevo:

Bedankt voor de 5-sterren review!