Cevo

Peter

Vlotte bestelling, aanmelden voor afhaling, vervolgens aparte ingang voor overhandiging

Reactie Cevo:

Super dat je onze winkel weet te waarderen, bedankt voor jouw feedback!

Sandrine Fonteyn

Snel, perfect

Reactie Cevo:

Bedankt voor jouw feedback, doet ons deugd om te lezen.

J VAN NEVEL

Feilloze bestelling en levering!

Reactie Cevo:

U mag erop blijven rekenen dat u bij ons steeds de beste service krijgt, daar zorgen we dagdagelijks voor.

Roger Knevels

Snelle levering, alles vlot verlopen

Reactie Cevo:

Hartelijk dank voor uw positieve reactie!

lemmens

Slecht ze hebben geen rekening gehouden met ons vensterbank die aanwezig was nu staat onze kraan van de afwasbak tegen vensterbank ze konden deze zeker naar voor zetten en hebben dit niet gedaan.... Slecht ze hebben geen rekening gehouden met ons vensterbank die aanwezig was nu staat onze kraan van de afwasbak tegen vensterbank ze konden deze zeker naar voor zetten en hebben dit niet gedaan. ook lag erbij de oude keuken laminaat wij wisten niet wat eronder zat en hadden hen gevraagt om de keuken net als de oude keuken te laten starten op de vloer. dit is niet gebeurt met gevolg wij nieuwe vloer moeten leggen. ook hebben ze de plinten van de keuken niet vastgezet. en als je hen hierover aanspreekt antwoorden ze doodleuk dit moest je op voorhand maar weten of breek je vensterbank maar af en maak een nieuwe dit gaat wel niet hoor ze laten ons in de koude staan en zij hebben hun geld al wel ontvangen

Maarten D’hondt

Snelle klantenservice!

Reactie Cevo:

Leuk te zien dat je tevreden bent!

Patrick Peeters

De medewerker is alles behalve vriendelijk ,zowel wnn je belt of wnn je iets komt afhalen ,de persoon boven afdeling badkamers ,die ik nu had was echt supervriendelijk en hulpzaam maar degene die ik... De medewerker is alles behalve vriendelijk ,zowel wnn je belt of wnn je iets komt afhalen ,de persoon boven afdeling badkamers ,die ik nu had was echt supervriendelijk en hulpzaam maar degene die ik daarvoor is nodig had pfffff ni normaal, persoon ramen en deuren supervriendelijk...punten bij de mevrouw /meneer onvriendelijk 0 en de anderen 5

Eliane De Vos

Alles is heel correct verlopen
had mijn bestelling in 2 dagen thuis, zoals beloofd
en kon ook zien wanneer precies de levering zou gebeuren

Reactie Cevo:

Super dat je onze winkel weet te waarderen, bedankt voor jouw feedback!

Jacqueline Van Hentenrijk

Snelle service

Luc Vancayzeele

Vlugge levering aan de beste prijs

Reactie Cevo:

Uw woorden doen ons echt plezier, dankjewel!