Cevo

Isabella Alzado

Goede service. Heel goede kwaliteit/prijs.

Reactie Cevo:

Bedankt voor jouw feedback, doet ons deugd om te lezen!

Joris

Heb een aantal dakplaten gekocht bij Cevo en na twee dagen was alles al netjes geleverd. Prima service en vriendelijke bediening.

Reactie Cevo:

Bedankt voor jouw mooie recensie. We hopen je snel weer te zien!

Docx jan

Keuken door cevo geplaatst super goed geholpen door Eric πŸ‘πŸ‘ en geplaatst door Stijn πŸ‘πŸ‘ we hebben alleen maar lof over dit werk proper en prachtig werk geleverd we raden het iedereen aan we geven... Keuken door cevo geplaatst super goed geholpen door Eric πŸ‘πŸ‘ en geplaatst door Stijn πŸ‘πŸ‘ we hebben alleen maar lof over dit werk proper en prachtig werk geleverd we raden het iedereen aan we geven ze 10 🌟 plaats van 5 🌟 doe zo verder πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘

Reactie Cevo:

Bedankt voor je geweldige en positieve feedback! Uw woorden doen ons plezier. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in onze winkel!

DDC

Goeie service!

Reactie Cevo:

Super dat je onze winkel weet te waarderen, bedankt voor jouw feedback!

Dirk Delafortrie

Zeer goede service en fantastische prijs kwaliteit.

Reactie Cevo:

Bedankt voor de 5-sterren review!

Dirk Schiettecat

Goede en snelle service

Reactie Cevo:

Bedankt voor jouw feedback, doet ons deugd om te lezen.

Kenny Raets

Infrastructuur en prijs goed MAAR het meest onbehulpzame en onvriendelijkste personeel dat ik in mijn leven ben tegengekomen. Wat is met dat daar zeg!

Beste,
Tot op heden mochten wij geen extra informatie ontvangen.
Graag wil ik u vriendelijk verzoeken om alsnog contact met ons op te nemen via onze website.
Met vriendelijke...
Beste,
Tot op heden mochten wij geen extra informatie ontvangen.
Met vriendelijke groeten,
HW
Beste,
Bedankt voor uw feedback. We vinden het zeer spijtig te vernemen dat uw bezoek aan onze winkel tegenviel. We streven namelijk elke dag naar de beste klantvriendelijkheid, service en kwaliteit ! Mag ik u vragen contact op te nemen via onze website met uw specifieke opmerkingen, zodat we dit even intern kunnen onderzoeken.
Met vriendelijke groeten,
HW

Christophe Bonte

Correcte prijs-kwaliteit ; vlotte bestelprocedure en snelle levering

Reactie Cevo:

Hartelijk dank voor uw positieve reactie!

Wim Derks

Goed bedrijf, zeer snelle en een goed betaalbare levering. Goedkoper dan hier in Nederland. Kom zeker terug als ik nog meer nodig heb.

Reactie Cevo:

Super dat je onze winkel weet te waarderen, bedankt voor jouw feedback!

Wim Borgers

Vlotte levering

Reactie Cevo:

Bedankt voor de 5-sterren review!