9.8/10

Femke

Lieve post!

Supermooie oorbellen in een mooi envelopje en snel geleverd! Ik ben blij!

Netjes en snel geleverd,
Mooi verpakt ?? heel tevreden.

Snel en en netjes geleverd.
Echt top!

Lia

Snelle levering , keurig verpakt, erg tevreden

Sylvia van Eijden

Appelpiepieces heeft een leuk assortiment. Ik vind er kleine cadeautjes, echt een verassing in de brievenbus van de ontvanger.

Feel good company! De site en communicatie maakt me vrolijk.

Ik mis bij de oorbellen en de soms de kettingen foto's waarop ze gedragen worden. Er staat altijd netjes bij hoe groot/lang de oorbellen of ketting is, maar ik vind het toch lastig in te schatten... Ik mis bij de oorbellen en de soms de kettingen foto's waarop ze gedragen worden. Er staat altijd netjes bij hoe groot/lang de oorbellen of ketting is, maar ik vind het toch lastig in te schatten hoe het dan valt. Ik twijfel daarom soms of ik iets nou wel of niet moet bestellen.

Ellen Rouchdy

Woon in Engeland en ervaring met post vanaf Nederland altijd sceptisch maar met Applepie pieces van het bestellen tot het ontvangen verliep fantastisch!! En de Neko hangertjes zijn ontzettend leuk.... Woon in Engeland en ervaring met post vanaf Nederland altijd sceptisch maar met Applepie pieces van het bestellen tot het ontvangen verliep fantastisch!! En de Neko hangertjes zijn ontzettend leuk. De verrassing snoepjes "Hopjes" was een nostalgisch iets voor mij!!

wilma wouters

Mooie sieraden ...

De tekst is erg licht afgedrukt en moeilijk te lezen.

Verder geen op - of aan merkingen.

Brenda Joosen

Ik ben al heel wat jaartjes klant bij Applepiepieces en ik draag de sieraden van dit merk altijd met veel plezier. De bestelling is altijd zeer verzorgd ingepakt, wat het een feest maakt om het... Ik ben al heel wat jaartjes klant bij Applepiepieces en ik draag de sieraden van dit merk altijd met veel plezier. De bestelling is altijd zeer verzorgd ingepakt, wat het een feest maakt om het pakje te openen.

Je hebt je bestelling snel in huis, netjes verpakt en mocht er iets zijn dan is er een goede aftersales.

In mijn optiek zijn er geen verbeterpunten: de producten en de service zijn prima.

Altijd een cadeautje!

Natascha Hubregtse

Helemaal top!

Het persoonlijke berichtje bij je bestelling dan weet je dat er tijd en veel liefde is ingestoken!

Chantal

Mooie aparte unieke producten !

Mooie producten waar je blij van word ! Goede aanbiedingen maar daarnaast is de prijs kwaliteit verhouding prima! je hebt nooit het idee dat je teveel voor iets heb betaald. Je hebt gauw iets... Mooie producten waar je blij van word ! Goede aanbiedingen maar daarnaast is de prijs kwaliteit verhouding prima! je hebt nooit het idee dat je teveel voor iets heb betaald. Je hebt gauw iets unieks in handen leuk om te geven of voor jezelf te kopen :) mooi en uniek verpakt het is gewoon een feestje !

vooral zo door gaan aub !